شکایت طرفدار فولاد از علیرضا منصوریان

به گزارش بلاگ پو، ظاهرا علیرضا منصوریان اصلا در اهواز محبوب نیست و حالا در جدیدترین حاشیه ایجاد شده برای او، یکی از طرفداران فولاد از منصوریان شکایت نموده است.

شکایت طرفدار فولاد از علیرضا منصوریان

از زمانی که علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی فولاد انتخاب شده، حواشی زیادی برای او ایجاد شده است. طرفداران فولاد از روز اول اختلاف خود با سرمربی جدیدشان را علنی کردند، آن را به فضای مجازی کشاندند و در بعضی بازی ها نیز با بنر هایی که اخراج علیرضا منصوریان روی آن نقش بسته بود به فولاد آرنا رفتند.

ظاهرا حواشی دست از سر علیرضا منصوریان برنمی دارند و به تازگی سندی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد یکی از طرفدارن فولاد از علیرضا منصوریان شکایت نموده است.

متن شکایت طرفدار فولاد به توضیح زیر است:

اینجانب یکی از طرفداران تیم فولاد خوزستان هستم. در تاریخ فوق بعد از انتها یک مسابقه مشتکی عنه آقای منصوریان که سرمربی تیم است با بدترین عبارات به اهانت علنی علیه تعداد کثیری از طرفداران مبادرت نموده است. متاسفانه مشتکی عنه ردیف دوم و سوم (حمیدرضا شعبانی و ساسان طاهری) که وظیفه قانونی آنان ایجاب می دارد از طرفدار همانطور که از بازیکن دفاع کنند دفاع به حق کند و شایسته نیست یک سرمربی، به طرفداری که با هزینه شخصی خود و با تحمل سرما و گرما و رنج سفر از شهری به شهر دیگر حاضر می گردد و یار و یاور همیشگی تیم است با عباراتی زننده در رسانه ملی حمله کند.

منبع: فرارو
انتشار: 3 تیر 1402 بروزرسانی: 3 تیر 1402 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 71678

به "شکایت طرفدار فولاد از علیرضا منصوریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت طرفدار فولاد از علیرضا منصوریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید