اتفاقی آخرالزمانی؛ دنباله دار شیطان به سمت زمین می آید!

به گزارش بلاگ پو، یک دنباله دار غول پیکر در حال حرکت به سمت زمین است؛ اما قبل از اینکه به این فکر کنید که آخرالزمان نزدیک است و خطر انقراض انسان ها جدی است؛ باید گفت که اینگونه نیست!

اتفاقی آخرالزمانی؛ دنباله دار شیطان به سمت زمین می آید!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، بنابر گزارشی که در Astronomy.com منتشر شده است، دنباله دار شیطان به علت عظمتی که دارد و بزرگتر از کوه اورست است، به این نام نامیده می گردد. این دنباله دار از دهه 1800 به وسیله دانشمندان شناخته شده است.

  • ایرانیان نیز می توانند برای این رویداد ناسا بلیط تهیه نمایند!

این دنباله دار یک نوع دنباله دار منجمد است؛ بنابر گزارش Earth.com این دنباله دار از یخ ساخته شده است و یخ در آن جای خود را به گدازه، آب، آمونیاک یا حتی متان داده است و بنابر گزارشی که نیویورک پست اخیرا منتشر نموده است؛ انفجار اخیر این دنباله دار در مسیر خود منجر به آزاد شدن اندازه زیادی گاز و یخ در فضا شده است.

نیک جیمز از انجمن نجوم بریتانیا در مورد انفجارهای پی درپی این دنباله دار به Spaceweather.com می گوید: طغیان های پی درپی که در یک بازه زمانی 15 روزه انجام شد ممکن است، ادامه داشته باشد.

در حالی که ایده حرکت یک جرم آسمانی بزرگ به سمت سیاره ما ممکن است نگران نماینده باشد، اما باید گفت که جای هیچ نگرانی نیست؛ این دنباله دار با عبور از منظومه شمسی ما و در بین زمین و زهره، راه خود را باز خواهد نمود و در ماه ژوئن به نزدیک ترین فاصله خود از زمین خواهد رسید.

منبع: pennlive

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 دی 1402 بروزرسانی: 15 دی 1402 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 72695

به "اتفاقی آخرالزمانی؛ دنباله دار شیطان به سمت زمین می آید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقی آخرالزمانی؛ دنباله دار شیطان به سمت زمین می آید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید