والی: از تساوی مقابل استقلال راضی هستیم، ما وقت تلف نمی کردیم

به گزارش بلاگ پو، مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان تساوی مقابل استقلال در استادیوم آزادی را راضی کننده توصیف کرد.

والی: از تساوی مقابل استقلال راضی هستیم، ما وقت تلف نمی کردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ایوب والی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال در استادیوم آزادی گفت: خدا را شکر نتیجه لازم را گرفتیم. بعد از باخت مقابل پرسپولیس در استادیوم آزادی، مساوی امروز خوب بود. ما یکسری تمرینات برای ضدحملات نیز داشتیم. در واقع اول به دنبال دفاع و بعد ضدحمله بودیم. خوب دفاع کردیم، اما نتوانستیم ضدحمله ای داشته باشیم.

وی درباره وقت تلف کردن بازیکنان فولاد گفت: ما وقت تلف نمی کنیم. در برخی دقایق به دلیل فشار تیم حریف، بازیکنان ما مصدوم می شدند، اما هیچ وقت دنبال وقت کشی نیستیم. در فوتبال امروز، اول دفاع می نمایند و بعد به دنبال ضدحمله هستند. ما هم در دفاع خوب بودیم، اما در ضدحملات فرصت کمی داشتیم. در مجموع راضی بودیم.

مدافع فولاد در پاسخ به این سؤال که آیا کسی به مرادیان، دروازه بان فولاد گفته بود که خودش را به روی زمین بیندازد؟، گفت: ما هیچ قصدی نداریم و هیچ کسی هم به مرادیان در این باره چیزی نمی گوید. ما همیشه به دنبال بازی خوب هستیم، اما آکادمی خوبی هم داریم.

والی در انتها مطرح نمود: در لیگ ایران تیمی که ندود، بازنده است. فکر می کنم همه تیم ها این شرایط را دارند و تیمی می تواند دروازه اش را حفظ کند و گل بزند که جنگنده و دونده باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 856

به "والی: از تساوی مقابل استقلال راضی هستیم، ما وقت تلف نمی کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والی: از تساوی مقابل استقلال راضی هستیم، ما وقت تلف نمی کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید