منصوریان: کامبک ذوب آهن جزو زیبایی های فوتبال بود، تا لحظه آخر برای صعود جنگیدیم

به گزارش بلاگ پو، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم ذوب آهن ایران معتقد است که بازگشت تیمش مقابل الغرافه و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، جزو زیبایی های فوتبال است.

منصوریان: کامبک ذوب آهن جزو زیبایی های فوتبال بود، تا لحظه آخر برای صعود جنگیدیم

به گزارش خبرنگاران، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم ذوب آهن ایران در نشست خبری پس از دیدار با الغرافه گفت: در ابتدای بازی نظم کافی را نداشتیم و وقتی دو گل دریافت کردیم، می دانستیم چیزی برای از دست دادن نداریم. در رختکن به بازیکنانم گفتم که اگر گل سوم را نخوریم، حتماً می توانیم به بازی برگردیم و نتیجه را جبران کنیم.

وی توضیح داد: خوشبختانه در نیمه دوم خیلی زود گل اول را زدیم و در ادامه به گل دوم دست یافتیم. همین مسئله باعث شد تا با اعتمادبه نفس بیشتر بازی کنیم و گل صعود را هم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد: کامبک امروز جزو زیبایی های فوتبال بود و بعد از گل سوم بازیکنانم بهترین بازی خودشان را انجام دادند و تا لحظه آخر برای صعود جنگیدند. این موفقیت را به مردم بزرگ ایران و طرفداران مان و کارگران کارخانه ذوب آهن تبریک می گویم.

منصوریان گفت: همه بازیکنان ذوب آهن امروز خوب بودند و رشید مظاهری مقابل مهاجمان الغرافه عملکرد خوب و مثبتی داشت و باید به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب می شد.

وی ادامه داد: ما قرار داشتیم آینده خودمان را بسازیم و با کوشش و همت کادرفنی و بازیکنان، توانستیم برای هفتمین بار به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. یک تساوی در لیگ برتر ایران و دو پیروزی در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا نشان از بازگشت ذوب آهن به دوران اوجش دارد و حالا باید در لیگ قهرمانان آسیا و ادامه لیگ برتر روند خوب مان را ادامه بدهیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4758

به "منصوریان: کامبک ذوب آهن جزو زیبایی های فوتبال بود، تا لحظه آخر برای صعود جنگیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان: کامبک ذوب آهن جزو زیبایی های فوتبال بود، تا لحظه آخر برای صعود جنگیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید