مصوبات شورای هماهنگی ترافیک استان سمنان وجه قانونی دارد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، قدرت الله ابک عصر دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری ضمن بیان اینکه مصوبات شورا وجه قانونی دارد، ابراز داشت: این جلسات به صورت مستقیم در ارتباط با سلامت جسمانی، امنیت و آرامش مردم است بنابراین اجرای مصوبات آن در شهرستان ها باید پیگیری گردد.

مصوبات شورای هماهنگی ترافیک استان سمنان وجه قانونی دارد

وی ضمن بیان اینکه در صورت عدم اجرای مصوبات شورای ترافیک استان و بروز حادثه پیگیری های قضایی به دنبال دارد، اضافه نمود: با توجه به این موضوع می بایست فرمانداری ها مصوبات را بر اساس امکانات و بودجه های موجود در دستور کار قرار دهند.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه حضور شهرداران در جلسات شهرستانی شورای ترافیک الزامی است، ابراز داشت: مصوبات این جلسات باید با هماهنگی و نظرات مجموعه شهرداری و همچنین اطلاع از آخرین بخشنامه ها و دستورالعمل ها اتخاذ گردد.

ابک در ادامه توضیح داد: فرمانداری ها در صورت احتیاج درخواست خود را برای حضور کمیته کارشناسی فنی ذیل شورای هماهنگی ترافیک استان و آنالیز کارشناسی لازم در حوزه ترافیک شهرستان ها به دبیرخانه شورای هماهنگی ترافیک استان ارسال نمایند.

وی اضافه نمود: در این نشست طرح های ساماندهی شهری گرمسار، اجرای طرح پارکبان، اقدامات لازم برای راه اندازی پارکینگ خودروهای سنگین و همچنین اجرای عملیات نصب دوربین های ثبت تخلفات جاده ای در محدوده این شهرستان با قید زمان در دستور کار نهاده شد.

به گزارش خبرنگاران راه اندازی پیست موتورسواری شاهرود با تخصیص اعتبارات و ضمن هماهنگی و همکاری فرمانداری و ورزش و جوانان و همچنین بازنگری و اصلاح تابلو علائم هشداردهنده و هدایت از میدان امام حسین(ع) تا میدان قومس و کارشناسی های لازم برای احداث دوربرگردان در حدفاصل پل مومن آباد تا میدان قومس از جمله مصوبات این جلسه بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2658

به "مصوبات شورای هماهنگی ترافیک استان سمنان وجه قانونی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصوبات شورای هماهنگی ترافیک استان سمنان وجه قانونی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید