علی امیری: داور خطای باد روی شهباززاده را گرفت

به گزارش بلاگ پو، مدیرعامل نساجی از داوری مسابقه تیمش و سپاهان به شدت انتقاد کرد.

علی امیری: داور خطای باد روی شهباززاده را گرفت

به گزارش خبرنگاران، علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران بعد از شکست سه بر دو تیمش مقابل سپاهان گفت: می خواهم به نکونام و اعضای کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید بگویم. یک بار دیگر نشان دادیم چقدر تیم خوب و منظمی هستیم. سپاهان بازیکنان زیادی در اختیار دارد ولی ما مرد و مردانه مقابل حریف ایستادیم و حتی می توانستیم برنده بازی باشیم. به همه خسته نباشید می گویم، مخصوصا به داور مسابقه. ما می توانستیم دست پر از اصفهان خارج شویم به شرط آنکه باد روی سجاد شهباززاده خطا نمی کرد.

او افزو: دو پنالتی کاملا مشکوک ما روی آشوری و نظری اعلام نمی گردد، آن وقت داور در دقیقه 96 در صحنه ای که به هیچ وجه خطایی صورت نگرفت، پنالتی گرفت. آقای ناظمی! امیدوارم امشب بتوانی راحت بخوابی. نمی گویم اشتباه او عمدی بود. قطعا این اشتباه سهوی بوده ولی چرا نساجی باید مدام قربانی اشتباهات گردد؟ از مسئولان کمیته داوران می خواهیم صدای نساجی و هزاران طرفدارش را بشنوند. طرفدار نساجی چه گناهی دارد؟ نساجی چه گناهی نموده که باید اینگونه مورد بی مهری قرار گیرد؟ در فصل جاری چند امتیاز را از دست داده ایم؟ خدا را شکر خود مسئولان کمیته داوران هم چندین و چند بار اشتباهات علیه نساجی را پذیرفتند. دیگر جواب طرفداران را چه بدهیم؟ طاقت مان تمام شده است. دیگر باد هم به بازیکن حریف می خورد، داور پنالتی می گیرد. من از کارشناسان داوری که حق را می گویند تشکر می کنم. اکثر کارشناسان داوری گفتند قضاوت ناظمی روی نتیجه بازی اثرگذار بود.

امیری افزود: باشگاه ما خصوصی است. اگر قرار است ما را در همه بازی ها بازنده نمایند، دیگر چه کاری است؟ بگویند ما هزینه نکنیم و برویم. به خدا این پول ها را به سختی به دست می آوریم، آن وقت باید این شکلی با نساجی و طرفدارانش برخورد نمایند. طرفدار نساجی هم طاقتش بریده. بعد از بازی بالای 20، 30 تماس داشتم. طرفداران می گویند ما چه گناهی نموده ایم که باید این گونه قربانی شویم؟ آقای تاج از شما خواهش می کنیم به عنوان متولی فوتبال ایران صدایمان را بشنوید و به دادمان برسید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2256

به "علی امیری: داور خطای باد روی شهباززاده را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی امیری: داور خطای باد روی شهباززاده را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید