شفر، واسطه جدایی بی دردسر گرو

به گزارش بلاگ پو، هیچ نقطه روشنی میان استقلال و الحاجی گرو وجود ندارد و بهترین راه این است که مهاجم نیجریه ای با میل خودش در نیم فصل جدا گردد و همه را خوشحال کند.

شفر، واسطه جدایی بی دردسر گرو

به گزارش خبرنگاران ، نمایش اسفبار الحاجی گرو تمامی ندارد و این بازیکن در آخرین سکانس حضورش در ترکیب استقلال هم عملکرد بسیار ملال آوری داشت به طوری که حتی صدای اصغرحاجیلو یکی از آرام ترین مردان این باشگاه را هم درآورده وسرپرست تیم استقلال در مصاحبه اش با طعنه از کیفیت فنی این بازیکن یاد کرد. حاجیلو در مصاحبه اش با نقد مدیران سابق استقلال گفته بود: آخر چه طور می گردد یک باشگاه تیام را از دست بدهد و به جایش گروبگیرد؟! در حقیقت می توان این طور به ماجرا نگاه کرد که حس نارضایتی از این بازیکن آرام، آرام به دایره مسئولان باشگاه استقلال سرایت نموده و آن ها نیز علاقه ای به ادامه دادن با این بازیکن از خود نشان نمی دهد و می کوشند زمینه را برای جدایی این بازیکنان به وسیله همین مصاحبه ها فراهم نمایند.

این نارضایتی ها اما فراتر از حاجیلواست و سرپرست موقت باشگاه استقلال به همراه اعضای هیات مدیره وحتی افرادی که به عنوان کمیته فنی در این باشگاه فعالیت می نمایند تمایلی به ادامه حضور این بازیکن در استقلال ندارند. یکی ازاعضای کمیته فنی استقلال که عضو پرنفوذی هم هست در صحبت هایی که با دیگراعضای این کمیته داشته پیشنهاد داده که در نیم فصل با این بازیکن قطع همکاری گردد اما ازآنجا که با الحاجی قرارداد 2 ساله منعقد گردیده باشگاه استقلال اگر به صورت یک طرفه با گرو قطع همکاری کند قطعا یک پرونده دیگر علیه خود در فیفا خواهند ساخت و باید تاوان سختی بپردازند. به همین دلیل پیشنهاد گردیده که به وسیله وینفرد شفر که اسباب حضور گرو را در استقلال فراهم نموده، با این بازیکن مذاکراتی انجام گردد تا با میل خود در نیم فصل از استقلال جدا گردد.

البته هنوز برنامه ای برای انتخاب جانشین این بازیکن در دستور کار مسئولان باشگاه استقلال نیست اما به احتمال زیاد رایزنی ها برای جذب مهاجم جدید که کارنامه مطلوبی هم داشته باشد در هفته های پایانی نیم فصل و با نزدیک شدن به زمان نقل وانتقالات آغاز خواهد شد تا اگر گرو به رفتن با میل خود راضی شد وشفر هم توانست این بازیکن را برای ترک استقلال متقاعد کند، آنگاه با بازیکنان جدید وارد مذاکره گردد. خود شفر نیز بی میل نیست که الحاجی اگر تمایل داشت استقلال را ترک کند. پیرمردآلمانی هم از وضعیت این بازیکن راضی نیست و حتی دیگر علاقه ای به بازی دادن به این مهاجم ندارد.هرچند که سرمربی استقلال تا امروزبه طور علنی از وضعیت فنی این بازیکن ابراز ناراحتی ننموده و کوشیده نارضایتی اش وضعیت فنی این بازیکن را مخفی نگه دارد اما در افکار او نیز همان سناریویی چرخ می زند که در ذهن مدیران و تصمیم گیران پشت پرده استقلال می گذرد.

شفر تصور می کرد گرو می تواند در خط حمله تیمش به بازیکنی کلیدی بدل گردد اما این نیجریه ای تنومند در زمانی که در تمرین های استقلال حضور داشته نتوانسته به لحاظ فنی خودش را با دیگر بازیکنان وفق دهد. حتی گرو به لحاظ اخلاقی نیز بادیگر بازیکنان استقلال اخت نگردیده و جزو آن دسته خارجی های محبوب باشگاه استقلال نیست که با همه ارتباط نزدیکی داشته باشد وعموما وقت خود را با نویمایر می گذراند و دیگر بازیکنان چندان با این بازیکن مراوده ندارند. البته نویمایر هم وضعیت جالبی در استقلال ندارد و بعید نیست که این بازیکن هم به سرنوشت گرو دچار گردد اما به جهت آنکه او با مصدومیت هایی روبرو بودو ظاهرا انتظار ها نیز از او کمتر است، چندان زیر تیغ تیز انتقادها قرار ندارد.

ماجرای گرو با استقلال اما متفاوت است. او را با 450 هزار دلار جذب کردند تا شاید قدری جای خالی تیام را پر کند اما او در همان حد اندک نیز موفقیتی در ترکیب استقلال به دست نیاورده و روی نوار ناکامی گام برمی دارد. گرو نه موقعیتی برای استقلال می سازد، نه گلی می زند ونه حتی حرکات و نوع دویدن هایش نشانه ای از یک بازیکن آماده و قبراق در خود دارد. شاید اگر باشگاه استقلال قدری مدیریت مالی به خرج می داد و مجموع ارقامی که به این بازیکن و نویمایر پرداخت نموده بود را برای حفظ مامه تیام در نظر می گرفت هیچ گاه اوضاع به این شکل پیش نمی رفت. وضعیتی صدای کمیته فنی و صدای گروه مشاوران فتحی را هم درآورده و انتقادهای بسیاری را هم از بیرون روانه باشگاه استقلال نموده است.

شاید بازی عقب افتاده با نفت مسجد سلیمان وینفرد شفر دوباره فضا را برای گرو بازبگذارد تا قدری خودش را از این فضا دور کند اما خیلی بعیداست که این بازیکن نا آماده بتواند از فرصت هایی که در آینده نیز در اختیارش قرار داده می گردد بهره بگیرد. شاید هم گرو بازیکن خوبی باشد واگر دوباره به لیگ سوئد که بازیکنان تنومند وکندی همچون او را می طلبد دوباره به موفقیت برسد اما پر واضح است که او با استقلال به هیچ نقطه روشنی نخواهد رسید و قطع به یقین برای خودش هم بهترین حالت این است که استقلال را بدون دردسرهای حقوقی و مالی در نیم فصل ترک کند تا هم آینده بهتری برای خودش در فوتبال ترسیم کند وهم استقلال را به دلیل تعهدات مالی به درد سر نیندازد. گرو اگر نتوانست در خط حمله استقلال بدرخشد و طرفداران را راضی کند لااقل می تواند با یک جدایی بی درد سر خیلی از طرفداران استقلال را خوشنود کند.

10-1

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2082

به "شفر، واسطه جدایی بی دردسر گرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفر، واسطه جدایی بی دردسر گرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید