حسن یزدانی: به فتح اورست فکر می کنم

به گزارش بلاگ پو، حسن یزدانی در جاکارتا یک بار دیگر نشان داد که می تواند تا چند سال دیگر برای کشتی ایران افتخار بیاورد و به بسیاری از رکوردهای کشتی گیران بزرگ ایران حمله کند.

حسن یزدانی: به فتح اورست فکر می کنم

به گزارش خبرنگاران، اولین مدال طلای کشتی ایران همان بود که پیش بینی می شد، مدالی که حسن یزدانی به گردن آویخت. شیر بچه ایرانی با استفاده از استعداد ذاتی و نبوغ بی مثالش همه رقبا را با ضربه فنی کنار زد و اولین مدال طلای کاروان را به دست آورد.

بعد از کسب این مدال یزدانی درباره حضورش در این دوره از بازی ها گفت: خدا را شکر مدال طلای بازی های آسیایی را کسب کردم و افتخاراتم را تکمیل کردم. این مدال را در ویترین افتخاراتم کم داشتم. خوشحالم که در این دوره توانستم آن را به دست بیاورم.

یزدانی با اشاره به برنامه ای که برای آینده اش دارد، به خبرنگار ایران ورزشی گفت: بعد از بازگشت به ایران باید به فکر حضور در مسابقات جهانی باشم. دو ماه دیگر در بوداپست باید در مسابقات جهانی کشتی بگیرم و این یعنی اینکه باید تمام فکر و ذکرم را برای آن معطوف کنم.

او درباره سطح فنی این دوره از بازی های آسیایی گفت: البته باید در سطح آسیا از این رقابت ها توقع داشت. من هدفم مسابقات جهانی است و در اینجا هم فقط به این فکر می کردم که خواسته های مربیان را به بهترین شکل اجرا کنم.

او درباره اهمیت مدال طلای بازی های آسیایی گفت: من به فکر فتح اورست هستم اما در راه رسیدن به اورست باید از قله های کوچک هم عبور کنم و این بازی های آسیایی همان قله های کوچک است. بنابراین برای من همه چیز بعد از مسابقه تمام شد و از همین حالا به فکر رویداد بعدی هستم.

مرد طلایی کشتی ایران با اشاره به اینکه گفته می گردد او در دنیا بی رقیب است، گفت: بدون حریف نیستم، تمام حریفانم در تمام دنیا قابل احترام هستند و روز مسابقه به فکر موفقیت و بهترین مبارزه هستم و در آن روز تعیین می گردد که چه کسی شرایط بهتری دارد. مهم مسابقات جهانی است که جواب محبت مردم را در این رقابت ها باید بدهم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 715

به "حسن یزدانی: به فتح اورست فکر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن یزدانی: به فتح اورست فکر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید