گوگل طرح درختکاری 16 هکتاری اجرا می نماید

به گزارش بلاگ پو، گوگل که در سال های اخیر زمین های زیادی را برای توسعه فعالیت های تجاری خود خریداری نموده، حالا درصدد است یک طرح درختکاری وسیع را هم اجرا کند.

گوگل طرح درختکاری 16 هکتاری اجرا می نماید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از ورج، در شرایطی که زمین های خریداری شده جدید گوگل قرار است برای ایجاد فضاهای اداری و نیز برپاکردن مراکز داده به کار گرفته شوند، این شرکت برای ایجاد فضاهای سبز تازه نیز دست به کار شده است.

گوگل به تازگی زمین های وسیع تازه ای را در آمریکا خریداری نموده، اما این بار هدف از این کار تاسیس فضاهای اداری جدید نیست و در عوض گوگل میخواهد در این فضا انبوهی از درختان و گیاهان را بکارد و سپس آنها را برای انتقال به فضاهای اداری و خارج کردن آنها از حالتی خشک و بی روح به کار بگیرد.

گوگل زمینی به وسعت 16هکتار را در گیلروی کالیفرنیا خریداری نموده که در 50 کیلومتری جنوب سن خوزه واقع شده است. قرار است در تمامی این زمین ها انواع درخت و گیاهان سبز کاشته گردد و افرادی نیز وظیفه مراقبت از آنها را بر عهده داشته باشند. در نهایت کارکنان گوگل این گیاهان را برای حمل به محل کار خود انتخاب می نمایند.

گوگل تنها شرکت فناوری بزرگی نیست که چنین طرحی اجرا می نماید و قبل از این فیس بوک و اپل هم طرح های مشابهی را پیاده سازی نموده بودند.

https://www.theverge.com/2019/10/8/20905133/google-campus-trees-40-acres-farmland-apple-park-facebook

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13350

به "گوگل طرح درختکاری 16 هکتاری اجرا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل طرح درختکاری 16 هکتاری اجرا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید