پروین: از برانکو به خاطر بازی پیشکسوتان و پرسپولیس تشکر می کنم، چون می دانستیم 7،8 گل می خوریم، از دهه شصتی ها استفاده نکردیم!

به گزارش بلاگ پو، علی پروین، پیشکسوت تیم پرسپولیس از برانکو ایوانکوویچ به دلیل برگزاری بازی پیشکسوتان با پرسپولیس تشکر کرد.

پروین: از برانکو به خاطر بازی پیشکسوتان و پرسپولیس تشکر می کنم، چون می دانستیم 7،8 گل می خوریم، از دهه شصتی ها استفاده نکردیم!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، علی پروین، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار پیشکسوتان با پرسپولیس گفت: از برانکو تشکر می کنم که تدارک این بازی را دید. بازی خوبی بود و پیشکسوتان آمدند و تیم خودشان را دیدند.

وی در مورد اینکه اینکه چرا در این بازی از بازیکنان دهه 60 پرسپولیس استفاده نکرد، اضافه کرد: می دانستیم باید این کار را نکنیم، چون 7،8 گل می خوردیم! به همین خاطر از پیشکسوتان جوان استفاده کردیم.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در رابطه با خصوص سازی پرسپولیس و استقلال ترجیح داد که صحبتی نکند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3547

به "پروین: از برانکو به خاطر بازی پیشکسوتان و پرسپولیس تشکر می کنم، چون می دانستیم 7،8 گل می خوریم، از دهه شصتی ها استفاده نکردیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروین: از برانکو به خاطر بازی پیشکسوتان و پرسپولیس تشکر می کنم، چون می دانستیم 7،8 گل می خوریم، از دهه شصتی ها استفاده نکردیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید