پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398 دانشجو می پذیرد

به گزارش بلاگ پو، پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی برای نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398 دانشجو می پذیرد.

پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398 دانشجو می پذیرد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز واقع در منطقه آزاد ارس (جلفا) از بین داوطلبان داخلی و خارجی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی ناپیوسته به وسیله آزمون اختصاصی و آنالیز پرونده سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه علمی برای نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398، دانشجو می پذیرد.

بنابراین گزارش، ثبت نام پذیرش دانشجو با شیوه نامه و آزمون اختصاصی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی تا30 دی ماه 1398 در پردیس بین المللی ارس فعال است.

داوطلبین جهت ثبت نام می بایستی با مطالعه دقیق آگهی و شرایط و هزینه های تحصیل در پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز در سایت پردیس، نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت کدرهگیری پرداخت اقدام و سپس از لینک ثبت نام فرم الکترونیکی اطلاعات ثبت نام و انتخاب رشته را تکمیل کرده و در آخر از اطلاعات ثبت نامی خود پرینت تهیه کرده و آن را تا زمان اتمام مراحل پذیرش دانشجو نزد خود نگاه دارند. بدیهی است بدلیل سیستمی بودن ثبت نام، ثبت اطلاعات نادرست و انتخاب رشته اشتباه مترتب خود داوطلب خواهد بود و هزینه ثبت نامی مسترد نخواهد شد.

گفتنی است، داوطلبان گرامی در صورت احتیاج به کسب اطلاعات بیشتر به وسیله سایت اینترنتی https://arasp.tabrizu.ac.ir و یا با شماره تلفن 33392434-041 تماس حاصل کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18893

به "پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398 دانشجو می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398 دانشجو می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید