پارک خودروهای سنگین در معابر شهر ساوه ممنوع شد

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/مرکزی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه گفت: پارک کردن خودروهای سنگین در معابر شهر ساوه ممنوع شد.

پارک خودروهای سنگین در معابر شهر ساوه ممنوع شد

سرهنگ حسین برزگر در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای احترام به حقوق شهروندان، پارک هر گونه خودرو سنگین و نیمه سنگین در تمامی خیابان ها و معابر شهر ممنوع اعلام شده و در صورت مشاهده برابر مقررات برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی اعلام کرد: ممنوعیت پارک کامیون و وسایط نقلیه سنگین شامل آن دسته از خودروهایی که اقدام به خواب شبانه در معابر شهری می نمایند، نیز خواهد شد و بدیهی است که مالکین آنها برابر مقررات، اعمال قانون خواهند شد.

سرهنگ برزگر پارک خودروهای سنگین در مقابل معابر و منازل مسکونی شهروندان را نقض حقوق شهروندی دانست و توضیح داد: با توجه به اینکه پارکینگ مناسبی در مجاورت شهر صنعتی کاوه به منظور پارک خودروهای سنگین در نظر گرفته شده است، لذا رانندگان از پارک خودرو در معابر و کوچه های سطح شهر جدا خودداری نمایند.

وی اضافه نمود: با وجود اینکه پارکینگ خودروهای سنگین در ورودی این شهر راه اندازی شده است، اما باز هم بعضی رانندگان ترجیح می دهند خودروهای سنگین خود را به داخل شهر بیاورند که علاوه بر ایجاد آلودگی صوتی، مسائل ترافیکی، به هم ریختگی مبلمان شهری، تخریب زیرساخت های معابر و بعضا احتمال بروز حوادث، اعتراض شهروندان ساوجی را به همراه دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15723

به "پارک خودروهای سنگین در معابر شهر ساوه ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک خودروهای سنگین در معابر شهر ساوه ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید