همکاری مشترک برای توسعه فناوری پوشش های نانوساختار

به گزارش بلاگ پو، شرکت دبلیو ای جی (WEG) میخواهد تا با مشارکت شرکت راندون (Randon) فناوری پوشش های نانوساختار را توسعه دهد.

همکاری مشترک برای توسعه فناوری پوشش های نانوساختار

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، شرکت دبلیو ای جی (WEG) میخواهد تا با مشارکت شرکت راندون (Randon) فناوری پوشش های نانوساختار را توسعه دهد. این پوشش ها پایدارتر، مقاوم تر در برابر خوردگی و عملکرد بالاتر از نظر براقیت و رنگ دارند. قرار است این فناوری به فراوری انبوه برسد. با تمرکز بر پایداری و نوآوری های فناورانه، گروه دبلیو ای جی با مشارکت NIONE، یکی از شرکت های راندون که بر تحقیق، فراوری و کاربرد فناوری نانو متمرکز است، این خط فراوری پوشش محافظ مبتنی بر نانوذرات را راه اندازی نموده است. این خط فراوری تازه که New Tech نام دارد، نتیجه کار تحقیق و توسعه گسترده ای است که دبلیو ای جی و NIONE در جستجوی راهکاری پایدار، مقاوم تر در برابر خوردگی و بهبود عملکرد براقیت و رنگ انجام داده اند.

این رهیافت بدون حلال بوده، خشک شدن سریعی داشته، مبتنی بر آب و حاوی نانوذرات است. این خط فراوری محصولی تک جزئی حاوی ترکیبی از رزین های اکریلیک دارد و دارای نانوذرات نیوبیم است.

قرار است از این فناوری تازه در دیسک ترمز فریمکس، یکی از واحد های فراوری قطعات خودرو راندون استفاده گردد. رینالدو ریچتر مدیرعامل دبلیو ای جی معتقد است که ترکیب مواد نانو با پلیمر های تازه به پوشش هایی با عملکرد بسیار بالاتر اجازه می دهد تا جایگزین رنگ های معمولی شوند. رینالدو می گوید: جستجوی مشتریان برای محصولاتی که امکان بهره وری بیشتر را فراهم می نمایند، کوشش های ما را به سمت پیشرفت های فناوری سوق داده است.

در سال های اخیر، شرکت دبلیو ای جی 12.5 میلیون دلار در تحقیقات و در دستیابی به تجهیزات برای ساخت فناوری های نانوساختار سرمایه گذاری نموده است. راندون در مشارکت با دبلیو ای جی از دستاورد های به دست آمده به وسیله تحقیق و توسعه علمی که به طور مشترک بین هر دو شرکت انجام می گردد، استفاده می نماید.

شرکت دبلیو ای جی که در سال 1961 تأسیس شد، یک شرکت دنیای تجهیزات الکتریکی است که عمدتاً در بخش کالا های سرمایه ای با راهکار هایی در ماشین های الکتریکی، اتوماسیون و رنگ ها برای چندین بخش از جمله زیرساخت، فولاد، خمیر و کاغذ، نفت و گاز، معدن، فعالیت می نماید. این شرکت، با داشتن واحد های فراوریی در 12 کشور و حضور در بیش از 135 کشور، بیش از 33 هزار کارمند در سراسر دنیا داشته و عایدی خالص آن در سال 2020، 17.5 میلیارد دلار بوده است. شرکت رندون نیز، با بیش از 70 سال سابقه تجارت، در موقعیت رهبری دنیای در فراوری تریلر، نیمه تریلر، واگن های راه آهن، قطعات خودرو و … واقع شده است. این شرکت، دارای 28 واحد فراوریی بوده و در بیش از 100 کشور دنیا حضور دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 59759

به "همکاری مشترک برای توسعه فناوری پوشش های نانوساختار" امتیاز دهید

1 کاربر به "همکاری مشترک برای توسعه فناوری پوشش های نانوساختار" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری مشترک برای توسعه فناوری پوشش های نانوساختار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید