هشدار فان دایک به هم تیمی هایش بعد از رسیدن به رکورد 40 بازی بدون باخت

به گزارش بلاگ پو، بهترین بازیکن فصل قبل اروپا به هم تیمی های خود هشدار داد که هیچ بازی را از پیش برنده شده ندانند.

هشدار فان دایک به هم تیمی هایش بعد از رسیدن به رکورد 40 بازی بدون باخت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیلی میل، لیورپول در هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس به دیدار ولورهمپتون رفت و توانست با نتیجه 2 بر یک این تیم را شکست دهد. جوردن هندرسون و روبرتو فیرمینو گلزنان تیم یورگن کلوپ در این دیدار بودند.

ویرجیل فان دایک، مدافع لیورپول با هشدار به هم تیمی های خود گفت: شما هیچ وقت نباید حس شکست ناپذیر بودن داشته باشید و هیچ بازیکن لیورپول چنین حسی ندارد. هر اتفاقی در دیدارها می تواند رخ دهد. برابر همین ولورهمپتون نیز دقایقی در بازی بود که شرایط می توانست عوض شود. هر لحظه نزدیک بود ولورهمپتون به گل دوم برسد و حتی بازی را برنده شود. ما فقط الان به این فکر می کنیم که لیورپول بتواند بازی به بازی پیشرفت کند. فقط باید بتوانیم بازی به بازی بهتر شویم و پیشرفت کنیم. بازی های مهم و حساسی در انتظار تیم ماست و نباید فکر کنیم از پیش برنده هستیم. هر بازی سختی و دشواری زیادی دارد و از این مقطع فصل بازی ها برای هر تیمی مهم است و امتیاز دریافت سخت می شود.

لیورپول در بازی بعدی خود باید در جام حذفی به دیدار شروزبری برود و سپس بازی عقب افتاده این تیم برابر وستهام برگزار می شود و در صورت برتری لیورپول در آن دیدار، این تیم می تواند اختلاف خود را با تیم دوم جدول رده بندی به 19 امتیاز برساند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19331

به "هشدار فان دایک به هم تیمی هایش بعد از رسیدن به رکورد 40 بازی بدون باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار فان دایک به هم تیمی هایش بعد از رسیدن به رکورد 40 بازی بدون باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید