نواز شریف: دولت عمران خان به زودی سقوط می نماید

به گزارش بلاگ پو، نخست وزیر سابق پاکستان که به جرم فساد اقتصادی در زندان به سر می برد سقوط دولت اسلام آباد را پیش بینی کرد.

نواز شریف: دولت عمران خان به زودی سقوط می نماید

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از جیو تی وی، نواز شریف نخست وزیر سابق پاکستان که هفت سال محکومیت خود را سپری می نماید گفت: من پیش گو و رمال نیستم ولی به زودی حکومت عمران خان ساقط خواهد شد.

وی توضیح داد: شواهد فراوانی علیه عمران خان و علیمه خان خواهرش وجود دارد که باعث می گردد به زودی سازمان های بازرسی پاکستان به سمت آنها کشیده شوند.

نخست وزیر سابق پاکستان گفت: عمران خان دست به بازی خطرناکی زده و اقدامی که علیه سیاست مداران بزرگ پاکستان انجام می دهد باعث غرق شدن او خواهد شد.

نواز شریف گفت: عمران خان به منظور فرار از مسائل اقتصادی که برای مردم ایجاد نموده است انگشت اتهام را به سوی دیگر احزاب و به خصوص حکومت های قبلی گرفته است.

رئیس سابق حزب نواز گفت: در زمان حکومت ما نخست وزیر هند بدون هیچ دعوت خاصی خود به پاکستان سفر کرد و احتیاجی نبود تا از او به صورت مکرر دعوت به عمل آید.

نواز شریف سپس به اخذ وام از صندوق بین المللی پول اشاره نموده و اضافه نمود: ما از وام های خارجی خداحافظی نموده بودیم ولی عمران خان بازهم کشور را به بحران بدهی و قرض کشانده است.

وی گفت: در دوران حکومت ما قیمت اشیا و کالاها رو به کم شدن بود ولی از زمانی که عمران خان در راس امور قرار گرفته تمام کالاهای مورد احتیاج مردم در حال گران شدن است.

لازم به ذکر است نواز شریف به جرم فساد اقتصادی در زندان به سر می برد و عامل اصلی دادگاهی شدن وی شخص عمران خان نخست وزیر کنونی پاکستان بود.

.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8049

به "نواز شریف: دولت عمران خان به زودی سقوط می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نواز شریف: دولت عمران خان به زودی سقوط می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید