نامجو مطلق: افتخاری به استقلال خیانت کرد

به گزارش بلاگ پو، مجید نامجو مطلق، عضوکمیته فنی باشگاه استقلال درعین حال که مدیریت افتخاری را به نقد می کشد ازکاهش نقش کمیته فنی درتصمیم گیری های باشگاه استقلال پرده برمی دارد. ظاهرا اتفاقاتی اتفاق افتاده.

نامجو مطلق: افتخاری به استقلال خیانت کرد

نقش کمیته فنی کمرنگ شده

به گزارش خبرنگاران ،گفت وگو با مجید نامجو مطلق، عضوکمیته فنی باشگاه استقلال هرشنونده ای را به این نتیجه می رساند که نقش اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال درسیاستگذاری ها و تصمیم گیری های مهم نیم فصل به شدت کمرنگ شده است. ظاهرا یا مدیریت باشگاه استقلال به این نتیجه رسیده که دیگر از کمیته فنی نظری نخواهد و یا اینکه وینفرد شفر با حضوراعضای کمیته فنی باشگاه استقلال واعمال نفوذ آن ها مخالفت نموده است. هرچه هست، کمیته فنی باشگاه استقلال درراستای فعالیت های نقل و انتقالاتی نیم فصل دوم ظاهرا دیگر مسئولیتی ندارد و این کمیته فقط به شکل ظاهری نقش خود را دراین ماجراها وتصمیم گیری ها ایفا می نماید! استقلال نیم فصل را از لیگ هجدهم پشت سرگذاشته و دررتبه پنجم است. چه اتفاقاتی رخ داد که استقلال نتوانست رتبه بهتری را تصاحب کند؟

عوامل بسیاری دراین وضعیت نقش داشتند که مهم ترین آن ها به به آغاز فصل برمی گردد. ما بخش اعظمی از تیم خوب فصل قبل را از دست دادیم و زمان کمی هم برای جذب بازیکنان جدید وجود داشت. به همین دلیل استقلال فصل را بسیار نا امید نماینده آغاز کرد. درواقع آن استقلالی که مد نظر همه ما بود به وجود نیامد ودرهفته های آغازین نتایج مناسبی نگرفتیم تا اینکه در 5 هفته پایانی نیم فصل شرایط عوض شد و تیم نتایج بهتری گرفت. فکر می کنم اگر استقلال در نیم فصل دوم مثل 5 بازی اخیر باشد صندلی بهتری را به دست می آورد. البته عوامل دیگری هم دربهبود نتایج استقلال نقش دارند. مثلا نقل وانتقالات و نحوه یارگیری.

دقیقا همین طوراست. استقلال باید درنقل وانتقالات عملکرد مناسبی داشته باشد. باید نقاط ضعف شناسایی گردد و درمقابل بازیکنانی هم که به خدمت گرفته می شوند از لحاظ فنی درحد استقلال باشند. این کار به استقلال خیلی یاری می نماید. چرا راه برای ورود بازیکنانی مانند گرو نویمایردراستقلال بازشد؟ این دو بازیکن هرگزدرحداندازه های استقلال نبودند.

مدیریت قبلی درشرایطی استقلال را ترک کرد که زمان کافی برای جذب بازیکنان نبود. درواقع اگر بخواهم صادقانه به این سوال پاسخ بدهد گرو ونویمایرجذب شدند تا قدری سروصداهایی که بابت جدایی ستاره ها به خصوص تیام وجبارف به وجود آمده بود فروکش کند. خب، دراین شرایط طبیعی است که شما نمی توانی انتخاب های درستی داشته باشی و نتیجه این می گردد که بازیکنانی به خدمت گرفته می شوند که درحد و اندازه های تیم نیستند. گرونویمایربارمالی سنگینی را هم روی دوش استقلال گذاشتند.

مدیرقبلی استقلال اسمش چی بود؟ افتخاری.

بله، این آقا به همراه دیگر مدیران به استقلال خیانت کردند. حالا چرا خیانت کردند، دلیلش روشن است. این آقایان می توانستند خیلی زودتر استقلال را ترک نمایند تا زمان برای مدیران جدید باقی باشد اما آن ها درجدایی خود هم زمان بسیاربدی را انتخاب کردند ودرشرایطی رفتند که مدیران جدید استقلال زمان مناسبی برای جذب بازیکنان جدید نداشتند و نمی توانستند بیش ازاین وقت تلف نمایند. نتیجه این شد که با گرو ونویمایرقرارداد منعقد شد. ببینید شاید این دوبازیکن بالفطره بازیکنان خوبی هم باشند اما خصیصه های بازیکنان باهم فرق می نماید. یک بازیکن مثل تیام زود با شرایط تیم هماهنگ می گردد وممکن است بازیکنی هم خیلی دیربا شرایط یک تیم خو بگیرد. گرو نویمایراین طوری بودندو دراین زمان نتوانستند به بازیکنان اثرگذاری دراستقلال بدل شوند. درنهایت هم تیم لطمه خورد وشما دیدید که این دو بازیکن جدا شدند. با حضورافرادی همچون شما، مظلومی، فریبا و روانخواه درکمیته فنی اما این امیدواری شکل گرفته که درراه جذب بازیکنان جدید به استقلال یاری فکری بدهید و اجازه ندهید بازیکنانی مانند گرو ونویمایرجذب شوند و به راحتی سرمایه های مالی باشگاه هم از بین برود.

بله، قراربود این اتفاق بیفتد. یعنی آن روزی که کمیته فنی تشکیل شد همه این مسائل درنظرگرفته شد. دراول راه نشست هایی برگزار گردید اما آرام، آرام نقش ما کمرنگ شده است.

یعنی سیاست های باشگاه استقلال درقبال شما تغییرنموده یا مسائل دیگری موجب دوری شما از باشگاه شده است؟

ببیند همان طورکه گفتنم ابتدای فصل اهداف کمیته فنی و توضیح وظایفش تعیین بود وحتی گفتند ما دیدگاه فنی مان را به مدیرعامل و شفر انتقال بدهیم اما تا الان که کسی ازما نظری درباره جذب بازیکنان جدید نخواسته است. شما ازباشگاه حقوق می گیرید؟

هیچ حقوقی به اعضای کمیته فنی پرداخت نمی گردد. واقعیت این است که ما دریافتی نداریم اما برای دل مان و یاری به استقلال حاضرشدیم تعامل کنیم وچند نشست هم ابتدای فصل برگزار گردید اما عملا الان خبری از تعامل و نظرخواهی از ما نیست و هیچ نقشی درخریدهای احتمالی استقلال نداریم. دراین شرایط امیدی به قهرمانی استقلال دارید؟

قطعا امید هست اما اگر دوباره پاسخ اولین سوال را بخوانید جواب این سوال را هم می گیرید. من گفتم و بازهم تاکید می کنم که اگر درنقل وانتقالات خوب کارکنیم ونقاط ضعف را بپوشانیم بدون شک نتایج درنیم فصل دوم اصلاح می گردد. غیر از این اما کاردشوار می گردد چون نیم فصل دوم بازی ها سخت است.

10-1

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3495

به "نامجو مطلق: افتخاری به استقلال خیانت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامجو مطلق: افتخاری به استقلال خیانت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید