مورد عجیب بازیکن پرسپولیس برای رفتن به هند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی ساعت 10:40 صبح امروز با پرواز چارتر خود راهی کشور هند برای برگزاری مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان 2021 آسیا می گردد که تمام بازیکنان این تیم به همراه کادر فنی، پزشکی و تدارکات حضور دارند.

مورد عجیب بازیکن پرسپولیس برای رفتن به هند

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در حالی تمام بازیکنان خود را مسافر هند کرد که تکلیف حضور فرشاد فرجی در جمع هم تیمی هایش پای پرواز معین می گردد.

مدافع سرخپوشان که مبتلا به ویروس کرونا شده بود دو بازی گذشته این تیم در لیگ برتر را از دست داد تا دوران قرنطینه خود را پشت سر بگذارد.

جواب تست چهارشنبه گذشته فرجی بالاخره منفی شد تا بلیت او در پرواز چارتر این تیم تهیه گردد اما کادر پزشکی سرخپوشان برای تایید حضور فرجی خواستار نمونه برداری مجدد از او شد تا بار دیگر کرونای او مورد ارزیابی قرار بگیرد.

همین امر موجب شد تا فرجی نتواند در جمع مسافران پرسپولیس قرار بگیرد و بلیت سفر او برای چند روز دیگر در نظر گرفته شده است.

رقابت های گروه E لیگ قهرمانان آسیا با حضور تیم های فوتبال پرسپولیس، گوا هند، الوحده امارات و الریان قطر از 25 فروردین ماه در شهر گوا برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 46386

به "مورد عجیب بازیکن پرسپولیس برای رفتن به هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورد عجیب بازیکن پرسپولیس برای رفتن به هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید