محمود شیعی: شانسی برای سرمربی شدن برانکو در تیم ملی قائل نیستم، زور ما به پرسپولیس نرسید

به گزارش بلاگ پو، محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال می گوید که برانکو ایوانکوویچ شانسی برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران ندارد.

محمود شیعی: شانسی برای سرمربی شدن برانکو در تیم ملی قائل نیستم، زور ما به پرسپولیس نرسید

به گزارش خبرنگاران، محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان پس از شکست 2 بر صفر تیم فوتبال این باشگاه مقابل پرسپولیس گفت: به پرسپولیسی ها تبریک می گویم و امیدوارم در آسیا هم پیروز باشند. زور ما به پرسپولیس نرسید. آنها تیمی یکدست، یکدل و پرمهره هستند. پیکان تیمی نیست که به فینال آسیا رفته است، قدرت زیادی دارد و به آنها تبریک می گویم. حرف دیگری ندارم.

وی درباره بحث انتخاب سرمربی تیم ملی ایران و گزینه هایی که معرفی شده اند، گفت: در هیئت رئیسه هنوز اسمی نیامده است. قرار شده گزینه نهایی به هیئت رئیسه بیاید، کارشناسی ها صورت بگیرد و گزینه را در هیئت رئیسه معرفی کنند. در آخرین جلسه که مجمع فدراسیون بود، گزینه ای مشخص نشد. با این حال بحث انتخاب سرمربی تیم ملی در اختیار آقای تاج است و رئیس فدراسیون هم در این زمینه تمام مسائل را دنبال می کند و در نهایت سرمربی تیم ملی به هیئت رئیسه معرفی خواهد شد.

عضو هیئت مدیره فدراسیون فوتبال در واکنش به این سؤال که آیا صحت دارد وزیر ورزش و جوانان برانکو ایوانکوویچ را برای هدایت تیم ملی پیشنهاد داده است و آیا او شانسی برای قبول مسئولیت تیم ملی دارد یا نه، گفت: بعید می دانم. وزیر در این کارها دخالت نمی کند. برانکو هم سرمربی پرسپولیس است، تعهد دارد و ادامه کار می دهد. من شانسی برای سرمربی شدن برانکو قائل نیستم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5860

به "محمود شیعی: شانسی برای سرمربی شدن برانکو در تیم ملی قائل نیستم، زور ما به پرسپولیس نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمود شیعی: شانسی برای سرمربی شدن برانکو در تیم ملی قائل نیستم، زور ما به پرسپولیس نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید