مجوز صدور حکم پیمانی 200 نفر از کارکنان علمی قراردادی پیغام نور

به گزارش بلاگ پو، دبیر هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه پیغام نور از صدور مجوز نهایی برای صادر کردن حکم پیمانی 200 نفر از کارکنان علمی که با عناوین قراردادی، دستیار آموزشی و پیمانی مشروط با دانشگاه همکاری داشته اند، اطلاع داد.

مجوز صدور حکم پیمانی 200 نفر از کارکنان علمی قراردادی پیغام نور

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه پیغام نور ، دبیر هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه پیغام نور از صدور مجوز نهایی برای صادر کردن حکم پیمانی 200 نفر از کارکنان علمی که با عناوین قراردادی، دستیار آموزشی و پیمانی مشروط با دانشگاه همکاری داشته اند، اطلاع داد.

وی گفت: با پیگیری های مضاعف و همکاری بسیار نزدیک مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت متبوع طی نیمسال دوم سال تحصیلی 1397 و همچنین همکاری هیأت امنای دانشگاه برای صدور مجوزهای استخدامی آنها، این احکام به زودی صادر می گردد.

کرد میرزا در این خصوص اضافه کرد: با توجه به مدت آغاز به کار این کارکنان که در بعضی موارد به بیش از 10 سال قبل برمی گشت، خوشبختانه، براساس پیگیری به عمل آمده و همراهی معاونت های اداری، اقتصادی و عمرانی و آموزشی و تحصیلات تکمیلی و اهتمام ریاست دانشگاه، مقرر شد احکام پیمانی این اعضا، از زمان کسب شماره مستخدم درج و لحاظ گردد.

وی با اشاره به موافقت با ماموریت تحصیلی اعضای هیات علمی نیز گفت: با توجه به تسهیلات فراهم آمده و مجوزهای اخذ شده از هیأت امنای دانشگاه در مورد مأمور به تحصیل کردن اعضای هیأت علمی پیمانی برای تحصیل در مقطع دکتری تاکنون از بین حدود 300 تقاضای رسیده، 230 پرونده مورد موافقت قرار گرفته و به امور اداری برای صدور حکم اعلام شده است.

وی یادآور شد: حدود 300 تقاضای دیگر نیز از سطح استان ها دریافت و در حال پالایش و تطبیق مستندات است که به محض آنالیز، نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

انتهای پیغام/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6572

به "مجوز صدور حکم پیمانی 200 نفر از کارکنان علمی قراردادی پیغام نور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز صدور حکم پیمانی 200 نفر از کارکنان علمی قراردادی پیغام نور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید