ماجرای دشمنی مسالمت آمیز بین آمازون و بلومبرگ چیست؟

به گزارش بلاگ پو، آمازون و بلومبرگ مدت هاست با یکدیگر در حوزه تبلیغات همکاری دارند اما اخیرا و پس از انتشار یک مقاله توسط بلومبرگ که امنیت آمازون و برخی دیگر از شرکت ها را زیر سوال می برد، باعث شده دوستی این دو به نوعی دشمنی مسالمت آمیز تبدیل گردد.

ماجرای دشمنی مسالمت آمیز بین آمازون و بلومبرگ چیست؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، طی روزهای گذشته، بلومبرگ گزارشی منتشر کرد مبنی بر این که برخی غولهای فناوری مثل آمازون، قربانی جاسوسی نوعی دستگاه شده اند که در پایگاه داده های این شرکت ها نصب شده است. دستگاهی که به ادعای این گزارش توسط جاسوس های چینی قرار داده شده است.

پس از انتشار این گزارش بسیاری از این شرکت ها به گزارش مذکور اعتراض کردند تا جایی که حتی تیم کوک اعلام نموده بلومبرگ باید رسما از شرکت اپل عذرخواهی کند.

بسیاری از تحلیلگران نیز انتظار داشتند که آمازون هزینه تبلیغاتی را که به بلومبرگ اعطا می کرد کاهش دهد. اما به نظر می رسد روند تبلیغاتی بین این دو همچنان ادامه دارد.

با این وجود همکاری آمازون و بلومبرگ به این معنی نیست که جف بیزوس از رفتارهای بلومبرگ ناراضی نیست. چرا که جف بیزوس نیز از جمله مدیرانی بود که به سرع ادعای تراشه جاسوسی را رد کرد. اما با این همه و با وجود دشمنی و ناراحتی بین بیزوس و سردبیر بلومبرگ، همکاری بین این دو ادامه دارد و شاید بتوان گفت این یک دشمنی مسالمت آمیز است.

بلومبرگ با وجود همه اعتراض ها همچنان پشت گزارش خود ایستاده است. بسیاری از مدیران فناوری از جمله مدیر عامل شرکت آمازون و مدیر عامل شرکت اپل، تیم کوک این داستان را رد نموده اند و از بلومبرگ خواسته اند آن را از بین ببرد.باهمه این ها، در روز جمعه با نگاهی به وب سایت بلومبرگ متوجه می شدید که یک آگهی برای آمازون در صفحه تبلیغات بلومبرگ منتشر شده است.

جالب است بدانید این آگهی به وسیله برنامه های گوگل به بخش تبلیغات بلومبرگ تزریق شده و شاید این را بتوان به این معنی در نظر گرفت که خرید مستقیم بین آمازون و بلومبرگ وجود نداشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: انتخاب
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2428

به "ماجرای دشمنی مسالمت آمیز بین آمازون و بلومبرگ چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای دشمنی مسالمت آمیز بین آمازون و بلومبرگ چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید