قم و کرمان کاپ قهرمانی المپیاد کاراته کشور را به خانه بردند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، اولین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کاراته پسران کشور با شرکت 360 ورزشکار از 30 استان روز جمعه در سالن ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار گردید.

قم و کرمان کاپ قهرمانی المپیاد کاراته کشور را به خانه بردند

بر اساس این گزارش، رقابت ها در دو رده سنی نونهالان با حضور 210 ورزشکار و رده سنی نوجوانان با شرکت 150 ورزشکار در بخش کومیته به مدت دو روز پیگیری شد، که در نهایت در رده سنی نونهالان در وزن منهای 36 کیلوگرم امیرمحمد رشید از قم، وزن منهای 40 کیلوگرم محمد برزگر از آذربایجان غربی، وزن منهای 45 کیلوگرم علیرضا رفیعی از یزد، وزن منهای 50 کیلوگرم مبین خاکدامن منفرد از قم، وزن منهای 55 کیلوگرم مهدی شیرزاد از آذربایجان غربی و در وزن به اضافه 55 کیلو سپهر دارابی از ایلام مقام های نخست را کسب کردند.

به گزارش خبرنگاران، در رده سنی نوجوانان هم در وزن منهای 52 کیلوگرم محمدرضا سواری از اصفهان، وزن منهای 57 کیلوگرم محمدحسین شیرصفت از فارس، وزن منهای 63 کیلوگرم مهراب مددی ماهانی از کرمان، وزن منهای 70 کیلوگرم سهیل میدان رو از آذربایجان غربی و در وزن به اضافه 70 کیلوگرم طاها شاورد از کرمان به ترتیب مقام های نخست را به خود اختصاص دادند.

در رده بندی نونهالان تیم قم با کسب دو طلا و یک برنز بر سکوی نخست ایستاد و آذربایجان غربی با کسب دو طلا مقام دوم را به دست آورد. همچنین یزد و ایلام هر کدام با یک طلا به طور مشترک سوم شدند.

در رده بندی نوجوانان هم، کرمان با کسب دو طلا قهرمان شد، فارس با کسب یک طلا و دو برنز نایب قهرمان شد و آذربایجان غربی با کسب یک طلا و یک برنز نیز در صندلی سوم نهاده شد.

لازم به ذکر است این مسابقات را 60 داور قضاوت کردند. همچنین محمد علی زمانی به عنوان رئیس کمیته استعدادیابی، مصطفی پاشایی به عنوان رئیس کمیته داوران بر این رقابت ها نظارت داشتند. نماینده وزارت ورزش و جوانان نیز در برگزاری مسابقات حضور داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3275

به "قم و کرمان کاپ قهرمانی المپیاد کاراته کشور را به خانه بردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قم و کرمان کاپ قهرمانی المپیاد کاراته کشور را به خانه بردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید