قدرت اقتصادی منچسترسیتی در دوران کرونا

به گزارش بلاگ پو، منچسترسیتی بیان نمود که با وجود شیوع ویروس کرونا و توقف رقابت ها دستمزد کارکنان به طور کامل توسط خود این باشگاه پرداخت می شود.

قدرت اقتصادی منچسترسیتی در دوران کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، پنج تیم حاضر در لیگ برتر انگلیس پیش از این تصمیم گرفته بودند که تنها 20 درصد حقوق کارمندان خود به غیر از بازیکنان را به دلیل شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از وقوع مسائل اقتصادی احتاقتصادی بپردازند و بقیه آن ها که شامل 80 درصد می شود توسط دولت انگلیس پرداخت شود.

به عنوان مثال دو باشگاه لیورپول و تاتنهام در حالی دست به این اقدام زدند که با توجه به محاسبات به نظر می رسد که آنها پیش از این حدود 150 میلیون پوند از مسائل مختلف سود کرده اند؛ موضوعی که باعث شده نقدها زیادی به آنها وارد شود و همین چند ساعت پیش بود که تعیین شد هواداران لیورپول اعتراض خود را به مسئله ذکر شده با توجه به سرمایه عظیم باشگاه اعلام کرده اند.

برعکس لیورپول و تاتنهام اما باشگاه منچستر سیتی اقدامی کاملاً متفاوت در این باره انجام داده است چرا که حالا سخنگوی این تیم اعلام کرده با توجه به تصمیم گیری هیئت رئیسه، این باشگاه در طرح مشابه باشگاه لیورپول شرکت نمی کند و به تمام تعهدات خود عمل خواهد کرد. سخنگوی منچسترسیتی می گوید: ما مصمم هستیم تا از مردم، شغل های آن ها و مشاغل خود محافظت کنیم. در عین حال هر کاری را انجام خواهیم داد تا به جامعه در برابر این چالش سخت کمک کنیم.

این اقدام منچسترسیتی باعث شد که آنها به اولین باشگاه لیگ فزونی تبدیل شوند که اعلام می کنند حقوق کارکنان خود را با توجه به تعهدات قبلی و به طور کامل خودشان پرداخت خواهند کرد.

  • یوفا بار دیگر سیتی را جریمه کرد

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23332

به "قدرت اقتصادی منچسترسیتی در دوران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدرت اقتصادی منچسترسیتی در دوران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید