غیبت نیکی هیلی در نشست کاخ سفید درباره پناهجویان

به گزارش بلاگ پو، بر اساس یک گزارش منتقدان طرح کاهش پذیرش مهاجران در آمریکا و رساندن آن به تنها 30 هزار نفر در سال آینده میلادی در نشست اخیر کاخ سفید برای تصمیم گیری درباره این طرح شرکت نکردند که نیکی هیلی از جمله این افراد بوده است.

غیبت نیکی هیلی در نشست کاخ سفید درباره پناهجویان

به گزارش خبرنگاران، به نقل از شبکه ان بی سی نیوز، این شبکه گزارش نموده که نیکی هیلی، سفیر آمریکا در سازمان ملل و دیگر مقام های دولت ترامپ که نگران کاهش مجموع تعداد پناهجویان پذیرش گردیده توسط آمریکا بوده اند، روز جمعه گذشته به این نشست دعوت نگردیده اند و در این نشست استفان میلر، دستیار کاخ سفید به تشریح برنامه خود برای کاهش این تعداد پناهجویان پرداخته است.

ان بی سی نیوز گزارش کرد که مارک گرین، رئیس آژانس توسعه بین المللی آمریکا و حامی برنامه پناهجویان نیز به این نشست دعوت نگردیده بود.

نیکی هیلی پیش تر نسبت به کاهش شدید تعداد پذیرش پناهجویان اظهار نگرانی نموده بود. یک مقام آمریکایی به این شبکه گفت در حالی که هیلی در این نشست حاضر نبوده ما دیدگاه هایمان را در خصوص این فرآیند ارائه کردیم.

این طرح کاهش پذیرش پناهجویان به سقف تنها 30 هزار در سال آینده میلادی در حالی ارائه گردیده که میلر خواستار محدود کردن این تعداد به تنها 15 هزار نفر بود.

یک مقام سابق گفت، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا در اتاق نشست برای رایزنی حضور داشته اما به دلیل حضور میلر از این نشست کنار گذاشته گردیده است.

یک مقام به این شبکه گفت: کوشش های میلر موفقیت آمیز بوده زیرا او به مواضع ارجح رئیس جمهور درباره مهاجرت نزدیک است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1757

به "غیبت نیکی هیلی در نشست کاخ سفید درباره پناهجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت نیکی هیلی در نشست کاخ سفید درباره پناهجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید