ضرورت بهره مندی دختران دانشجو از تأثیرات الگویی سیره کریمه اهل بیت(ع)

به گزارش بلاگ پو، همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، شروع دهه کرامت و روز ملی دختران، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیغام تبریکی صادر کرد.

ضرورت بهره مندی دختران دانشجو از تأثیرات الگویی سیره کریمه اهل بیت(ع)

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از وزارت علوم، همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، شروع دهه کرامت و روز ملی دختران، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیغام تبریکی صادر کرد.

غلامرضا غفاری ضمن تبریک این ایام فرخنده اظهار امیدواری کرد: دختران دانشجو با بهره مندی از تأثیرات الگویی از سیره کریمه اهل بیت (ع) در راستای تعالی معنوی و رشد علمی و اجتماعی گام بردارند.

متن کامل این پیغام به این توضیح است: فرارسیدن سالروز ولادت فرخنده و سراسر نور کریمه اهل بیت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س)، شروع دهه کرامت و روز ملی دختران را به محضر یکایک دانشگاهیان ارجمند به ویژه دختران دانشجو تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

حضرت فاطمه معصومه (س)، از بانوان فاضله ای بود که در طول حیات با برکت خود با بهره گیری از تعالیم تربیتی برادر بزرگوارش حضرت امام رضا (ع) علاوه برسجایای ارزشمند اخلاقی و دینی، در عرصه علم و معارف بشری نیز سرآمد بانوان زمان خویش بود.

همچنین این بانوی بزرگوار با تأسی به پرچمدار کربلا حضرت زینب (س) با ترک زادگاهش، حامل پیغام مظلومیت و معصومیت برادر گرانقدرش بود که این امر بیانگر نقش آفرینی اجتماعی ایشان است.

تقارن میلاد با سعادت این بزرگ بانوی اسلام با شروع دهه کرامت و روز ملی دختران بسیار مهم و حائز اهمیت است.

دختران دانشجو با الهام از سیره عملی آن حضرت می توانند همزمان با حضور اجتماعی مٶثر نسبت به تعالی معنوی و رشد علمی و اجتماعی خود گام برداشته و در جهت توسعه کشور عزیزمان سهیم باشند. هرچند که در سال های اخیر حضور پررنگ آنان در عرصه علم آموزی و نیز سایر عرصه های اجتماعی، فرهنگی و… نوید بخش رشد و بالندگی و بیانگر درک والای آنان از صندلی رفیع خویش است، لکن امیدوارم به برکت این ایام فرخنده شاهد شکوفایی بیش از پیش این عزیزان در همه عرصه ها باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8652

به "ضرورت بهره مندی دختران دانشجو از تأثیرات الگویی سیره کریمه اهل بیت(ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت بهره مندی دختران دانشجو از تأثیرات الگویی سیره کریمه اهل بیت(ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید