صد درصد حق با برانکو است، از طرف باشگاه عذرخواهی می کنم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، علی انصاریان درباره جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس گفت: متأسفانه خبر جدایی برانکو خبر خوب بردهای تیم ملی والیبال را تلخ کرد و باعث آزار دوستان شد. البته من نباید در این ارتباط پاسخگو باشم.

صد درصد حق با برانکو است، از طرف باشگاه عذرخواهی می کنم

پیشکسوت پرسپولیس تاکید نمود: نمی دانم چرا وقتی شرایط بد می گردد مسئولان پاسخگو نیستند و همه فرار می نمایند و تقصیر را گردن یکدیگر می اندازند. وقتی سیاست وارد فوتبال شد همه چیز خراب شد. آقای عرب، خلیلی و دیگر مسئولان باید جواب بدهند.

انصاریان در مورد جدایی برانکو به خاطر مسائل اقتصادی یادآور شد: نمی گردد سر خودمان کلاه بگذاریم. نمی دانم با این تحریم ها استقلال هم چطور می خواهد پول مربی اش را بدهد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا حق با برانکو ایوانکوویچ است؟ به رادیو تهران گفت: صد درصد حق با برانکو است. او چقدر باید بماند؟ تماشاگران برانکو را دوست دارند. قبلاً هم اعلام نموده بودم شاید محبوبتر شدن برانکو کار را برای خیلی ها سخت کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه برانکو بعد از عید فطر با الاهلی به توافق رسیده بود، توضیح داد: همه چیز دو طرفه است. در قرارداد برانکو یک مبلغ را ذکر نموده اند که در این تاریخ پولش را می دهند. وقتی آن قرارداد عملی نمی گردد طرف مقابل می گوید حتماً مسئله ای هست و نمی خواهند بمانم. بعد از آن تازه یادمان می افتد پول جور کنیم.

انصاریان با بیان اینکه ایرانی ها آدم های خوش استقبال و بد بدرقه ای هستند، گفت: به عنوان یک ایرانی می گویم از برخورد با وینفرد شفر دو روز سردرد گرفتم. او را حتی به باشگاه راه ندادند. این آدم میهمان ما بود.

وی در انتها گفت: از طرف باشگاه پرسپولیس از طرفداران عذرخواهی می کنم که نتوانستند برانکو را نگه دارند!

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8151

به "صد درصد حق با برانکو است، از طرف باشگاه عذرخواهی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صد درصد حق با برانکو است، از طرف باشگاه عذرخواهی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید