صدور موافقت اصولی برای منطقه نمونه گردشگری شاهان گرماب فریمان

به گزارش بلاگ پو، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فریمان از صدور موافقت اصولی منطقه نمونه گردشگری شاهان گرماب اطلاع داد.

صدور موافقت اصولی برای منطقه نمونه گردشگری شاهان گرماب فریمان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، حسن گیاهی امروز شنبه 20 اردیبهشت ماه با بیان این مطلب، اضافه کرد: در راستای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی بعد از واگذاری منطقه نمونه گردشگری شاهان گرماب، لزوم راهنمایی قانونمند پروژه و سرمایه گذاری مطرح شد که خوشبختانه با همکاری و پیگیری بهره بردار و مجموعه اداری میراث فرهنگی شهرستان و استان سومین موافقت اصولی شهرستان فریمان در حوزه گردشگری برای این پروژه صادر شد.

او ادامه داد: حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده حدود 120 میلیارد ریال است که در مساحت 5/7 هکتار و زیربنای 2300 مترمربع اجرایی خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فریمان، گفت: با تحقق سرمایه گذاری در شاهان گرماب، ضمن سروسامان دادن به شرایط منطقه نمونه گردشگری و ایجاد تأسیسات و تجهیزات استاندارد در آن، تحولی چشم گیر در توسعه مالی و گردشگری شهرستان ایجاد خواهد نمود.

او اضافه کرد: سرمایه گذاری و ساخت تأسیسات گردشگری در شاهان گرماب باعث دسترسی نزدیک و سریع هم استانی ها و هم وطنان شرق کشور به آبگرم طبیعی می گردد و زحمت راه دور رفتن به آبگرم های شمال غرب کشور را حذف خواهد نمود.

گیاهی اظهار کرد: هم اکنون در شاهان گرماب بهره برداری موقت با ساماندهی تأسیسات قدیم در جریان است که این شرایط جوابگوی خیل بزرگ مراجعان نیست.وجود پنج کیلومتر راه شوسه، مشکل اصلی جهت شاهان گرماب است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26056

به "صدور موافقت اصولی برای منطقه نمونه گردشگری شاهان گرماب فریمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور موافقت اصولی برای منطقه نمونه گردشگری شاهان گرماب فریمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید