ساخت بوگاتی واقعی با یک میلیون قطعه لگو

به گزارش بلاگ پو، کارخانه اسباب بازی سازی لگو طی یک همکاری با شرکت خودروسازی بوگاتی برای اولین بار اقدام به ساخت یک خودروی واقعی با استفاده از قطعات لگو در تمام قسمت های آن نموده است.

ساخت بوگاتی واقعی با یک میلیون قطعه لگو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از انگجت، تا کنون خودروهای سوپر اسپرت در مقیاس یک هشتم و از قطعات لگو ساخته گردیده بود، اما این اولین بار است که یک خودرو با اندازه واقعی آن هم با قابلیت رانندگی با این اسباب بازی معروف ساخته می گردد.

شرکت خودروسازی بوگاتی با همکاری کارخانه لگو، تمام قطعات مدل بوگاتی شیرون خود را با استفاده از قطعات لگو ساخته است. موتور آن با قدرت 5.3 اسب بخار از بیش از 2300 لگو ساخته گردیده است.

البته این خودرو به سرعت نمونه اصلی نمی رسد، اما لگو شیرون (Lego Chiron) یک تحقق بسیار تمیز از رویای ساختن یک خودروی کامل از قطعات اسباب بازی است.

ساختن این خودرو بیش از 13 هزار ساعت زمان برده و در ساخت آن از بیش از یک میلیون قطعه لگو استفاده گردیده است. وزن نهایی این خودرو نیز 1500 کیلوگرم است.

سازندگان حتی آن را به همان جاده ای در آلمان (Ehra Lessien) بردند که شیرون اصلی در آن اولین مسیر خود را پیمود و آزمایش پس داد.

لگو شیرون نه تنها به حرکت درآمد، بلکه به سرعت بیش از 20 کیلومتر در ساعت رسید. در حالی که در ساخت آن از هیچ مواد خارجی و بیرونی غیر از قطعات لگو نظیر چسب یا زیرساخت فلزی استفاده نگردیده است.

اندی والاس یک راننده مسابقه سابق با پیروزی های متعدد که برای اولین بار پشت این خودرو نشست، گفت: وقتی اولین بار لگو شیرون را دیدم، دقت ساخت آن و توجه دقیق به جزئیات در لحظه من را تحت تاثیر قرار داد.

وی اضافه کرد: رانندگی با لگو شیرون یک تجربه عالی و کاملا لذت بخش بود. همه این سال ها من هرگز تصور نمی کردم که روزی یک خودروی ساخته گردیده از لگو را برانم!

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1104

به "ساخت بوگاتی واقعی با یک میلیون قطعه لگو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت بوگاتی واقعی با یک میلیون قطعه لگو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید