زیباترین یونیفرم های ایرلاین های قاره اقیانوسیه

به گزارش بلاگ پو، در سفرهای هوایی یونیفرم مهمانداران بیش از هر چیز دیگری خودنمایی می نماید، این لباس ها توسط طراحان زبده و حرفه ای طراحی شده اند. در این میان بعضی ایرلاین ها به طراحی و زیبایی یونیفرم اهمیت می دهند و بعضی دیگر کاربردی بودن آنان را در نظر می گیرند.

زیباترین یونیفرم های ایرلاین های قاره اقیانوسیه

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، هر شرکت هواپیمایی دارای قوانینی برای انتخاب لباس کارکنان خود است برای مثال رنگ و طراحی لباس باید با نام تجاری ایرلاین همخوانی داشته باشد. در این میان به آنالیز زیباترین یونیفرم های ایرلاین های استرالیا پرداختیم.

1) هواپیمایی ویرجین

Virgin Australia در سال 2000 تاسیس شده و پس از کانتاس، به عنوان دومین شرکت هواپیمایی استرالیا شناخته می گردد. لباس ویرجین استرالیا توسط جولی گرباک طراحی شده و تمامی فرآیند ایجاد این لباس تنها هفت ماه زمان برده است، یعنی خیلی سریعتر از سایر شرکت های هواپیمایی. این لباس ها در قالب پیراهن طراحی شده و به رنگ قرمز هستند که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می نماید.

2) هواپیمایی نیوزلند

ایر نیوزیلند (Air New Zealand) بزرگترین شرکت هواپیمایی نیوزیلند به حساب می آید که در فرودگاه آوکلندا واقع شده است. شرکت ایر نیوزلند توانسته، رتبه دوم بهترین خط هوایی سال 2019 را به خود اختصاص دهد. البته این شرکت در سال 2016 نیز توانست عنوان بهترین خط هوایی دنیا را از آن خود کند. اگرچه ایر نیوزیلند چندان بزرگ نیست، اما کارایی بالایی دارد و توانسته به عنوان یکی از برترین خطوط هوایی دنیا شناخته گردد. یونیفرم مهمانداران این شرکت طراحی متفاوت و جالبی دارد. برعکس مهمانداران خطوط دیگر، لباس مهمانداران زن ساده نیست و با نقش هایی طراحی شده و رنگ آن بنفش روشن و تیره است.

3) هواپیمایی کانتاس

شرکت هواپیمایی کانتاس استرالیا (Qantas Airline) در سال 1947 تاسیس شد. این شرکت بزرگترین شرکت هواپیمایی کشور استرالیا به شمار می آید و دفتر مرکزی آن در شهر آدلاید است. با توجه به نام تجاری خیره کننده کانتاس، یونیفرم مهمانداران این شرکت از رنگ های سیاه و سفید که با نوارهای نارنجی و صورتی روی شانه های مهمانداران قرار می گیرد، تشکیل شده است. لباس های مهمانداران این ایرلاین از زمان تاسیس در سال 1930 تاکنون 6 مرتبه تغییر نموده است. مارتین گرانت، یکی از طراحان برجسته لباس استرالیا لباس های Qantas را طراحی نموده است. لباس مهمانداران این شرکت در سال های گذشته توسط supermodel، Miranda Kerr که طراحان مشهوری هستند، مدلسازی شده است.

4) هواپیمایی نیوگینی

Air Niugini در 1973 میلادی تاسیس شده است. دفتر اصلیی این ایرلاین در پاپوآ گینه نو قرار گرفته است و قطب این شرکت هواپیمایی در فرودگاه بین المللی جکسنز است. مهمانداران خانم و آقای این شرکت بنفش می پوشند. مهمانداران خانم پیراهن بنفش و مهمانداران آقا کت و شلوار بنفش بر تن دارند که لباسی شیک و فاخر به نظر می رسد. این شرکت با انتخاب رنگ و طراحی لباس خدمه پرواز مشتریان خود را راضی نگه داشته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همگردی
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8465

به "زیباترین یونیفرم های ایرلاین های قاره اقیانوسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین یونیفرم های ایرلاین های قاره اقیانوسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید