رونی: رونالدو شب قبل از بازی از من یک مک دونالد عظیم خواست!

به گزارش بلاگ پو، ستاره سابق منچستریونایتد خاطره ای را از دوران حضورش در ترکیب شیاطین سرخ در کنار رونالدو بازگو و اعتراف کرد که رویکرد حرفه ای هم تیمی سابقش را تحسین می نماید.

رونی: رونالدو شب قبل از بازی از من یک مک دونالد عظیم خواست!

به گزارش خبرنگاران، کریستیانو رونالدو را همه به داشتن زندگی سالم و تمرینات دقیق و مناسب که سبب شده تا 35 سالگی در اوج بماند، می شناسند اما وین رونی هم تیمی سابق او در منچستریونایتد می گوید که این ستاره پرتغالی همواره تا این اندازه به رژیم غذایی اش بها نمی داد.

رونی که سال 2004 - 12 ماه پس از رونالدو - به منچستریونایتد پیوست، درباره سال های نخست حضورش در این تیم و رابطه ای که با رونالدو داشت، به نشریه تایمز لندن گفت: وقتیبه منچستریونایتد پیوستم، معمولاً رونالدو همراه با من به بازی ها و زمین تمرینی می آمد. یادم هست که یک بار شب قبل از بازی مان، از من خواست که او را به یک رستوران مک دونالد ببرم چون می خواست یک ساندویچ عظیم سفارش بدهد. او می خواست وزنش را بالا ببرد چون بیش از اندازه لاغر بود. من آن شب راننده او بودم و مجبور شدم خیابان ها را یکی پس از دیگری دور بزنم تا برایش یک مک دونالد عظیم پیدا کنم.

رونالدو با وجود عظیمتر بودن از رونی (از لحاظ سنی)، برخلاف هم تیمی سابقش که در تیم دسته اولی دربی کانتی انگلیس به عنوان بازیکن - مربی ایفای نقش می نماید، هنوز در سطح اول فوتبال اروپا بازی می نماید و افتی در عملکردش مشاهده نمی گردد. یکی از عوامل طولانی بودن دوران اوج رونالدو، سبک زندگی سالم اوست که شامل وعده های غذایی کم حجم اما پرتعداد (شش وعده در روز) و 5 نوبت خواب کوتاه میان روز می گردد. این موضوع حیرت رونی را برانگیخته است.

کاپیتان سابق منچستریونایتد در این باره گفت: نمی دانم رونالدو چطور با داشتن 4 تا فرزند می تواند این کارها را انجام دهد و بدنش را روی فرم نگه دارد. رونالدو بدنی دارد که یک میلیون دلار می ارزد. من هرگز بدن روی فرمی نداشته ام اما هنوز هم می توانم 90 دقیقه بازی و هر روز تمرین کنم. از نظر جسمانی نگران نیستم و زمانی که نگران شوم، فوتبال را کنار می گذارم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21938

به "رونی: رونالدو شب قبل از بازی از من یک مک دونالد عظیم خواست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونی: رونالدو شب قبل از بازی از من یک مک دونالد عظیم خواست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید