رشد قابل توجه خراسان جنوبی در جذب گردشگر در دو سال گذشته

به گزارش بلاگ پو، معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: خراسان جنوبی طی دو سال گذشته رشد بسیار بالایی در جذب گردشگر داشته است.

رشد قابل توجه خراسان جنوبی در جذب گردشگر در دو سال گذشته

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، ولی تیموری در بازدید از شهر بشرویه ضمن ضمن تبریک سال نو خدمت همه هموطنان عزیز و بویژه شهروندان و هموطنان خونگرم استان خراسان جنوبی اظهارکرد: در 2 سال اخیر استان خراسان جنوبی رشد بسیار بالایی در جذب گردشگر و مسافران داشته است و همه ما در خدمت مسافران نوروزی هستیم.

او با بیان اینکه استان خراسان جنوبی اکنون یکی از استان های پرتردد گردشگری و مسافران شده است، بیان داشت: همین امر سبب شد تا از ستاد نوروزی شهرستان ها بازدید و سرکشی کنیم.

معاون گردشگری و رئیس ستاد مرکز هماهنگی خدمات سفر کشور بیان داشت: خوشبختانه خراسان جنوبی دارای تنوع آب و هوایی و اقلیم مختلف است و از همه مهمتر میهمان نوازی مردم زبانزد در کشور و بلکه دنیا شده است.

تیموری با اذعان به اینکه ما همزمان درگیر اتفاقات ناشی از ریزش های آسمانی هستیم و باید شکرگزار باشیم، گفت: در باب تدابیر و هواشناسی باید مدیریت های بحران فعالانه پای کار باشند.

او بیان نمود: اکنون که سیلاب های متعدد تقریبا همه کشور را فراگرفته است و منجر به اتفاقات ناگوار شده ، از همه مسافران و گردشگران تقاضا دارم تا اخبار هواشناسی را رصد و از عبور و مرور در راستا سیلاب ها و رودخانه جدا خودداری و چادر برپا ننمایند.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اظهارامیدواری کرد:با اطلاع رسانی بموقع رسانه ها و بویژه رسانه ملی در زمینه هشدار ها و اعلامیه های صادر شده مردم عزیز کشورمان انشالله سفرهای ایمنی را داشته باشند.

تیموری گفت: تمام ستادهای سفر استان ها در حال آماده باش هستند و استانداران تماما در حال رصد و خدمت رسانی هستند که مجموعه اعضای ستاد سفر هم در این مقوله دخیل هستند.

او با تاکید بر اینکه آمادگی کامل جهت امداد رسانی وظیفه همه مسئولین و مردم است، اضافه نمود: 22 دستگاه دخیل در ستادهای سفر کشور آمادگی لازم را دارند و باید مسافران را هدایت نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5713

به "رشد قابل توجه خراسان جنوبی در جذب گردشگر در دو سال گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد قابل توجه خراسان جنوبی در جذب گردشگر در دو سال گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید