رانیری پس از تساوی مقابل ساسولو: رم هر کاری از دستش ساخته بود، انجام داد

به گزارش بلاگ پو، با وجود از دست دادن امتیاز در یک بازی بسیار مهم، سرمربی جالوروسی دلیلی برای انتقاد از عملکرد مردانش نمی دید.

رانیری پس از تساوی مقابل ساسولو: رم هر کاری از دستش ساخته بود، انجام داد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال رم با قبول تساوی بدون گل در خانه ساسولو در هفته ماقبل سرانجامی سری A شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به میزان زیادی کاهش داد. با این حال سرمربی این تیم کلودیو رانیری حاضر نشد بابت این اتفاق از مردانش انتقاد کند.

سرمربی موقت جالوروسی که در سرانجام فصل از این تیم جدا می شود، در سرانجام مسابقه به شبکه DAZN گفت: تا سرانجام مسابقه هر کاری از دست مان ساخته بود انجام دادیم و حیف شد که نتیجه نگرفتیم. نمی توانستم بیش از این چیزی از بازیکنانم بخواهم چرا که آنها در نیمه دوم خوب بازی کردند. همیشه بابت از دست دادن سه امتیاز بازی تأسف می خوریم. رم تیم بسیار خوبی است اما زمانی که اوضاع بر وفق مراد شما پیش نمی رود دیگر کاری نمی توان انجام داد. موقعیت های مسلم گلزنی از دست می رود، توپ به تیر می خورد و ...

رانیری اضافه کرد: من تلاش کردم که از تمام داشته های مان استفاده کنم. تعویض های ما در بازی مقابل یوونتوس ثمربخش بودند اما امشب اینطور نبود. من پرس کردن حریف را دوست دارم اما بضاعت رم در حال حاضر همین چیزی است که می بینید و بازیکنان من هم تمام تلاش شان را انجام دادند. من با آنهایی که می گویند ما عقب نشستیم و دفاع کردیم مخالفم چون ما صرفاً منتظر زمان مناسب حمله بودیم تا انرژی مان را هدر ندهیم.

در بازی ماقبل آخر رم، دانیله دروسی، کاپیتان کهنه کار این تیم که اعلام کرده در سرانجام فصل از جالوروسی جدا می شود، روی نیمکت ماند و فرصت بازی پیدا نکرد، موضوعی که بر نارضایتی هواداران اضافه کرد.

رانیری درباره تصمیم خود گفت: من هرگز برنامه ای برای استفاده از دروسی در این بازی نداشتم، چون می خواستم او را برای بازی هفته آخر آماده نگه دارم. من تمام هواداران را به جشن هفته آینده دعوت می کنم. طبیعی است که دانیله الان راضی نباشد اما من سعی کردم که بازیکنان را ترغیب کنم تمرکزشان را حفظ کنند. رم از نو و با قدرت کارش را شروع می کند اما من نمی دانم که برنامه باشگاه برای فصل جابجایی چیست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7268

به "رانیری پس از تساوی مقابل ساسولو: رم هر کاری از دستش ساخته بود، انجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانیری پس از تساوی مقابل ساسولو: رم هر کاری از دستش ساخته بود، انجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید