دورکاری در شهرهای نارنجی و قرمز ارائه خدمات ضروری به مردم را به تعویق نیندازد

به گزارش بلاگ پو، استاندار تهران با اشاره به لزوم تشریک مساعی دستگاه های اجرایی جهت اجرای محدودیت های کرونایی تاکید نمود: دوکاری در شهرهای نارنجی و قرمز استان تهران، ارائه خدمات ضروری به مردم را به تعویق نیندازد.

دورکاری در شهرهای نارنجی و قرمز ارائه خدمات ضروری به مردم را به تعویق نیندازد

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان تهران با اشاره به محدودیت های جدید کرونایی از اول آذرماه گفت: طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و بخشنامه سازمان اداری و استخدامی از اول آذرماه در شهرهای نارنجی دورکاری 50 درصدی و در شهرهای قرمز دورکاری دو سوم کارمندان اعمال می گردد.

وی اضافه نمود: حفظ سلامت شهروندان اولویت اصلی است، از اینرو اقدامات لازم جهت رعایت محدودیت های جدید کرونایی پیگیری می گردد تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

استاندار تهران ادامه داد: تشریک مساعی لازم در دستگاه های اجرایی انجام گردد تا دورکاری کارمندان تاثیری در خدمت رسانی به مردم نداشته باشد، ضمن اینکه ارائه خدمات به صورت الکترونیکی توسط دستگاه ها اهمیت مضاعفی دارد.

محسنی بندپی تاکید نمود: با تفکیک اقدامات ضروری و غیرضروری دستگاه ها بایستی زمینه کمترین حضور کارمندان و بالاترین راندمان کاری فراهم گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 38153

به "دورکاری در شهرهای نارنجی و قرمز ارائه خدمات ضروری به مردم را به تعویق نیندازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورکاری در شهرهای نارنجی و قرمز ارائه خدمات ضروری به مردم را به تعویق نیندازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید