دستگیری مردی که همسرش را از پنجره طبقه دوم به پایین پرتاب کرد

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس از دستگیری مردی اطلاع داد که به دنبال مشاجره با همسرش، وی را از طبقه دوم ساختمان مسکونی شان به پایین پرتاب نموده بود.

دستگیری مردی که همسرش را از پنجره طبقه دوم به پایین پرتاب کرد

سرهنگ امیرهوشنگ امیری در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرنگاران، با اعلام خبر دستگیری مردی که به دنبال منازعه با همسرش وی را از پنجره طبقه دوم به پائین پرتاب نموده بود، گفت: در حدود ساعت 3 بعدازظهر، گزارش سقوط فردی از طبقه دوم یک ساختمان در خیابان جشنواره تهرانپارس به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش شد.

رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس ادامه داد: پس از ارسال این گزارش، مأموران واحد گشت به محل حادثه اعزام شدند و پس از آنالیز موضوع متوجه شدند که فرد سقوط نموده، زنی به نام فتانه بوده است که از پنجره طبقه دوم یک ساختمان مسکونی به پائین سقوط نموده است.

وی اضافه کرد: در آنالیز های بعدی تعیین شد که سقوط این زن جوان به دنبال یک منازعه خانوادگی بوده است؛ این در حالی است که به گفته اهالی محل، این زن و صمد همسرش، از مدت ها پیش با یکدیگر اختلاف داشته و مدام با یکدیگر مشاجره می کردند.

امیری گفت : همسایگان این زوج جوان در ادامه اظهاراتشان عنوان کردند که ساعتی پیش از این ماجرا، زوج جوان مجدداً با یکدیگر درگیر شده بودند و درگیری آن ها بالا می گیرد که در ادامه درگیری، صمد، فتانه را از پنجره طبقه دوم منزلشان به پائین پرتاب می نماید که بر اثر سقوط زن جوان، وی دچار شکستگی از چند نقطه شده و با کوشش عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل می گردد.

رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس با بیان اینکه ماموران کلانتری برای ادامه تحقیقات به بیمارستان محل بستری این زن جوان مراجعه کردند، اضافه کرد: متاسفانه علی رغم مراجعه ماموران به بیمارستان، این زن جوان به دلیل شدت جراحات وارده قادر به سخن گفتن نبود، لذا ماموران همسر وی را برای آنالیز بیش تر موضوع و سیر مراحل قانونی بازداشت نموده و پس از تشکیل پرونده، وی را در اختیار مراجع قانونی قرار دادند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25170

به "دستگیری مردی که همسرش را از پنجره طبقه دوم به پایین پرتاب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری مردی که همسرش را از پنجره طبقه دوم به پایین پرتاب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید