دانشگاه فرهنگیان در مرند راه اندازی می گردد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، جلسه هماهنگی راه اندازی واحدهای دانشگاه فرهنگیان در مرند و زنوز، با حضور داود گرشاسبی معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مرند، روشندل معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان و خدیوی رئیس دانشگاه فرهنگیان در استان آذربایجان شرقی برگزار گردید.

دانشگاه فرهنگیان در مرند راه اندازی می گردد

در این جلسه مقرر شد دانشگاه فرهنگیان واحد دختران در شهر مرند و واحد پسران در شهر زنوز راه اندازی و نسبت به جذب دانشجو اقدام کند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه با تاکید بر اهمیت تاسیس دانشگاه فرهنگیان در شهرستان مرند به صندلی و نقش معلمان در توسعه جامعه اشاره نمود و گفت: اگر دست اندرکاران امر آموزش بتوانند برای نسل های آینده بیش از پیش معلم متخصص و متعهد و دلسوز تربیت نمایند به طور قطع، کشور از تمام احتیاجها بی احتیاج می گردد.

گرشاسبی بر ضرورت توجه به آموزش صحیح در کشور تاکید نمود و ادامه داد: وقتی برای یک امر مهم برنامه ریزی می گردد بعضی افراد دست به سنگ اندازی می زنند، این مشکل از عدم وجود فرهنگ سالم و آموزش صحیح در جامعه نشأت می گیرد.

فرماندار ویژه مرند تاکید نمود: تعامل و تأمل موجب هم افزائی است، باید با نگرش مثبت به امورات این مطالبه باید انجام گیرد تا نگرش ها تغییر یابد.

لازم به ذکر است، در ادامه این جلسه از هنرستان امام حسین(ع) شهر مرند و مدرسه شبانه روزی در شهر زنوز بازدید و مقرر شد بعد از ساماندهی این مدارس، دانشگاه فرهنگیان واحد دختران در مرند تاسیس گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3612

به "دانشگاه فرهنگیان در مرند راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه فرهنگیان در مرند راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید