خبرنگاران مهیا کردن تجهیزات بروز برای مجموعه نیروی دریایی ضرورت دارد

به گزارش بلاگ پو، تهران - خبرنگاران - فرمانده نیروی دریایی ارتش در بازدید از ناوگان این نیرو در شمال کشور، گفت: مهیا کردن تجهیزات بروز برای مجموعه نیروی دریایی، اولویت و ضرورت دارد.

خبرنگاران مهیا کردن تجهیزات بروز برای مجموعه نیروی دریایی ضرورت دارد

به گزارش خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، دریادار حسین خانزادی روز شنبه با حضور در شهرستان انزلی ضمن بازدید از ناوگان شمال با فرماندهان و کارکنان منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) دیدار کرد و میزان آمادگی تخصصی، فنی، تاکتیکی و عملیاتی یگان های این منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ضمنً سپاسگزاری از کارهای مخلصانه و متعهدانه کارکنان منطقه، تخصص و تعهد و اخلاص در کار را لازم و ملزوم همدیگر بیان نمود و اضافه نمود: توان و تخصص بسیار اهمیت دارد ولی زمانی که با اخلاص پای کار بیایید خداوند برکات خود را جاری می کند، همه موانع برداشته می شود و موجب رضایتمندی و امیدواری بیش از پیش مردم به نظام اسلامی می شود و این مسأله ای بسیار مهم و حائز اهمیت است.

خانزادی با تأکید بر اهمیت بروز رسانی امکانات مراکز آموزشی و مهارتی این نیرو با تغییرات تکنولوژی روز دنیا گفت: مهیا کردن تجهیزات بروز برای مجموعه نیروی دریایی، اولویت و ضرورت دارد.

بازدید از پروژه ساخت و تجهیز ناوشکن دماوند 2 در مجموعه صنایع دریایی شهید تمجیدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همچنین بازدید از یگان های مستقر در ناوتیپ سطحی و پروژه در حال ساخت 96 واحدی شهرک شهید رجائی و مسجد امام حسن مجتبی(ع) ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) بندرانزلی از دیگر برنامه های فرمانده نیروی دریایی ارتش در این بازدید بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایرنا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 39856

به "خبرنگاران مهیا کردن تجهیزات بروز برای مجموعه نیروی دریایی ضرورت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مهیا کردن تجهیزات بروز برای مجموعه نیروی دریایی ضرورت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید