خبرنگاران محرمی: النصر بیرون زمین هم شکست خورد

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- پیشکسوت پرسپولیس گفت: اینکه رای کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای اف سی) به سود پرسپولیس صادر و صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا حتمی شد، شکستی بزرگ برای النصر عربستان بود که می خواست باخت در زمین را از راه های دیگری جبران کنند.

خبرنگاران محرمی: النصر بیرون زمین هم شکست خورد

مجتبی محرمی روز دوشنبه و بدنبال صدور حکم ای اف سی در خصوص شکایت النصر از پرسپولیس و قطعی شدن حضور سرخپوشان در فینال لیگ قهرمانان 2020 آسیا، در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: پرسپولیس با شایستگی به فینال بزرگ ترین و مهم ترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن صعود کرد و هیچکس نمی تواند و حق ندارد این اتفاق بزرگ را زیر سوال ببرد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس این توانایی را دارد پس از سال ها طلسم قهرمان نشدن تیم های ایرانی را در آسیا شکسته و جام را به دست آورد.

محرمی شرح داد: در این شرایط که خیلی ها دوست نداشتند پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند همه باید از کننده ایران حمایت کرده تا قرمزها بتوانند در بازی فینال به موفقیت برسد. در صورتی که چنین اتفاق خوشایندی رخ دهد افتخارش برای تمام فوتبال ایران خواهد بود.

وی در خصوص تساوی پرسپولیس در اولین بازی خود در لیگ برتر مقابل سایپا نیز گفت: پرسپولیس فرصت های زیادی برای گلزنی داشت اما دروازه بان سایپا روز عالی را پشت سر گذاشت و صد البته پرسپولیس بدشانس بود.

بازیکن اسبق پرسپولیس در خاتمه گفت: به طور حتم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان برای پیروزی پا به زمین مسابقه خواهد گذاشت تا اولین پیروزی خود را در لیگ بیستم جشن بگیرد و برد در این جدال باعث خواهد شد تا با روحیه بیشتری لیگ را دنبال کنند.

رأی کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص اعتراض باشگاه النصر عربستان علیه رأی صادره کمیته انضباطی AFC در مورخ 16 نوامبر 2020 (26 آبان ماه) توسط اعضای این کمیته با کنندگان کشورهای قطر، ویتنام و مالزی برگزار و اعتراض کننده عربستان مردود اعلام شد. مفاد رای کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا به شرح زیر اعلام و به باشگاه ابلاغ شد:

یک: استیناف خواهی باشگاه النصر عربستان علیه رأی صادره به صورت کامل مردود اعلام می شود.

دو: رای صادره کمیته اخلاق و انضباطی تائید می شود.

سه: مطابق با ماده 117-4 قوانین، باشگاه النصر عربستان مکلف به پرداخت هزار دلار به عنوان هزینه های استیناف است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 38035

به "خبرنگاران محرمی: النصر بیرون زمین هم شکست خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محرمی: النصر بیرون زمین هم شکست خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید