خبرنگاران شکوری: امیدواریم بودیمیرسود طلبش را ببخشد، برای جذب بازیکن مسئله ای نداریم

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: ما مسئله ای برای جابجایی نداریم و طبق نظر کادر فنی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

خبرنگاران شکوری: امیدواریم بودیمیرسود طلبش را ببخشد، برای جذب بازیکن مسئله ای نداریم

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم شکوری درباره آخرین شرایط جذب شهریار مغانلو از تیم سانتاکلارا پرتغال گفت: اگر جذب بازیکن قطعی شود آن را خیلی زود اطلاع رسانی می کنیم اما تا زمانی که چیزی قطعی نشود نمی توانیم در مورد آن صحبت کنیم. من نمی توانم در مورد بازیکن خاصی حرف بزنم.

وی در مورد اینکه مذاکره با مغانلو را تایید می کند یا خیر، اضافه نمود: با توجه به نیاز تیم بازیکن جذب می کنیم و تلاشمان این است تا بهترین اقدامات را در این زمینه داشته باشیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد احتمال خروج آرمان رمضانی از فهرست سرخپوشان گفت: به خاطر قهرمانی در نیم فصل از همه بازیکنان تشکر می کنیم. تا الان هیچ لیست خروجی از سوی کادرفنی داده نشده و اگر قرار باشد بازیکنی از فهرست تیم کنار گذاشته شود بعد از جلسه با سرمربی این موضوع مشخص خواهد شد.

شکوری در مورد جذب هافبک بازیساز با توجه به جدایی بشار رسن اضافه نمود: بهتر است در مورد این مسائل فنی از کادرفنی سوال شود.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: از اینکه قهرمان نیم فصل شدیم خوشحالیم اما می دانیم که در این مقطع هیچی تیمی قهرمان نمی شود و از فردا برای آغاز مقتدر در نیم فصل دوم کار را آغاز خواهیم کرد.

وی در مورد آخرین شرایط شکایت ماریو بودیمیر از باشگاه پرسپولیس اضافه نمود: مطالبات این بازیکن به طور کامل پرداخت شده و تنها سود پول او مانده که امیدواریم این مبلغ بخشیده شود. با این حال فکر نمی کنم مسئله ای برای جابجایی وجود داشته باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 43859

به "خبرنگاران شکوری: امیدواریم بودیمیرسود طلبش را ببخشد، برای جذب بازیکن مسئله ای نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شکوری: امیدواریم بودیمیرسود طلبش را ببخشد، برای جذب بازیکن مسئله ای نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید