خبرنگاران بازار داغ ویدیو کلوپ ها پس از شیوع کرونا

به گزارش بلاگ پو، گرگان - خبرنگاران - حضور شبانه روزی در قرنطینه خانگی و همنشینی با اعضای خانواده سبب شد تا پس از سال ها بی خبری از مراکز ویدیو کلوپ بار دیگر اسم این مغازه ها بر سر زبان ها بیفتد و کسب و کار آن ها با افزایش تقاضا برای ارسال تلفنی فیلم های سینمایی در روزهای شیوع کرونا سکه شود.

خبرنگاران بازار داغ ویدیو کلوپ ها پس از شیوع کرونا

مدت های زیادی است که واژه ویدیو کلوپ از دایره کلمات پرکاربرد جامعه حذف شده و به دلیل نفوذ فراوان اینترنت خانگی و استفاده زیاد شهروندان از این فناوری برای تماشای آخرین نسخه فیلم های سینمایی، مراجعه به این مکان ها کاهش یافت تا حدی که بسیاری از آن ها به دلیل نبود مشتری، مجبور به تغییر شغل شدند اما شیوع کرونا به داد آن ها رسید.

در شرایطی که جامعه درگیر ویروس کرونا شده و مردم برای در امان ماندن از این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند، گذران اوقات فراغت به یکی از مهمترین دغدغه های شهروندان تبدیل شده و خانواده سعی می کنند بهترین ابزارها را برای این ساعات به کار بگیرند که یکی از آن ها تماشای فیلم و سریال است.

هر چند تعداد زیاد شبکه های تلویزیونی به همراه گوشی های هوشمند و امکان بهره مندی از اینترنت، بخشی از زمان فراغت شهروندان را به خود اختصاص می دهد اما برخی خاطرات شیرین متولدین دهه های قبل در تهیه فیلم از ویدیو کلوپ ها و تماشای آن بعنوان یک نوستالژی سبب شده تا بار دیگر خانواده ها سراغ این مراکز بروند و روزهای قرنطینه خود را با یادآوری خاطرات گذشته و تماشای آخرین تولیدات داخلی و خارجی سینما پر کنند.

دارندگان ویدیو کلوپ ها در گرگان نیز برای افزایش رضایت مندی مشتریان و حفظ سلامت خود و مشتریان خدمات نوینی را در دستور کار قرار دادند و برخی از آن ها علاوه بر دریافت سفارش تلفنی، به وسیله گروه های تلگرامی و اینستاگرام، سفارش فیلم مورد تقاضای شهروندان را گرفته و به وسیله پیک موتوری تحویل آنان می دهند.

برخی مدیران این مراکز فرهنگی خلاقیت به خرج داده و همراه با فیلم، تراکت های بهداشتی و ماسک را هم به منازل مشتریان می فرستند تا سهمی در مهار کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری داشته باشند.

صاحبان ویدئو کلوپ های گلستان برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، اجاره فیلم ها را که به دلیل دست به دست شدن لوح های فشرده می تواند منجر به پخش شدن ویروس شود ممنوع کرده و فقط به فروش فیلم مبادرت می کنند.

به گزارش خبرنگاران از ابتدای شیوع کرونا در گلستان 5 هزار و 400 نفر در بیمارستان های این استان بستری شدند که از این تعداد 230 نفر جان خود را در اثر ابتلا به این بیماری از دست دادند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23379

به "خبرنگاران بازار داغ ویدیو کلوپ ها پس از شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازار داغ ویدیو کلوپ ها پس از شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید