حضور 30هزار نفری طرفداران تراکتور در استادیوم، رسول خطیبی تشویق شد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، دیدار حساس دو تیم تراکتور و استقلال در حالی از ساعت 18 امروز شروع می گردد که طرفداران تراکتور از ساعت ها قبل خود را به استادیوم رسانده اند.

حضور 30هزار نفری طرفداران تراکتور در استادیوم، رسول خطیبی تشویق شد

این دیدار مهمترین بازی هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشورمان است. با اینکه دو ساعت به اغاز بازی زمان باقی مانده است ولی بیش از 30 هزار نفر از طرفداران در استادیوم حضور دارند.

بیرون استادیوم و در مقابل گیت های ورودی نیز ازدحام جمعیت بالا است و به نظر می رسد تا ساعتی دیگر استادیوم یادگار امام تبریز به صورت کامل پر می گردد.

یکی از نکات جالب توجه بازی امروز تشویق رسول خطیبی توسط طرفداران تراکتور است. طرفداران پرسپولیس دیشب شعارهایی علیه رسول خطیبی در بازی ماشین سازی برابر پرسپولیس سر دادند و تراکتوری ها امروز در پاسخ به این توهین ها خطیبی را به شدت تشویق می نمایند.

هزاران نفر از هوادران تراکتور از شهرهای مختلف استان و همچنین استان های مجاور در راه تبریز هستند تا خود را به استادیوم برسانند.

سیل عظیم طرفداران تراکتور از شهرهای مختلف استان های شمال غرب کشورمان راهی تبریز شدند تا نبرد تراکتور و استقلال را از نزدیک به نظاره بنشینند.

سرخپوشان تبریزی برای اینکه از کورس مدعیان جا نمانند به 3 امتیاز این بازی خانگی احتیاج دارند و استقلال تهران نیز برای قرارگرفتن در جمع مدعیان، دست کم به یک امتیاز این بازی چشم دوخته اند.

بیژن حیدری داور وسط این بازی است و یاری های وی نیز محمدرضا ابوالفضلی و آرمان اسعدی هستند. اشکان خورشیدی و محمدرضا اکبریان نیز یاری داوران اضافی هستند و سعید قاسمی نیز داور چهارم بوده و ناظر این بازی توسط فدراسیون فوتبال اسماعیل صفیری انتخاب شده است.

تراکتور اگر در بازی امروز پیروز گردد می تواند صدرنشین جدید لیگ برتر باشد و همین موضوع بر جذابیت های این بازی افزوده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14623

به "حضور 30هزار نفری طرفداران تراکتور در استادیوم، رسول خطیبی تشویق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 30هزار نفری طرفداران تراکتور در استادیوم، رسول خطیبی تشویق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید