تیم ملی در پیچ تاریخی قرار گرفته است، ندادن میزبانی ظلم به ایران بود

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، شهاب الدین عزیزی خادم که عصر امروز چهارشنبه در نخستین تمرین تیم ملی فوتبال قبل از سفر به بحرین حضور پیدا نموده بود با ابراز امیدواری از این که تیم ملی بتواند از مرحله مقدماتی صعود کند گفت: از تمام ظرفیت ها و امکاناتی که داشتیم استفاده کردیم و آنچه که سرمربی تیم ملی خواسته بود را فراهم کردیم تا ملی پوشان بتوانند در فضایی آرام کار نمایند.

تیم ملی در پیچ تاریخی قرار گرفته است، ندادن میزبانی ظلم به ایران بود

وی با بیان این که تیم ملی روز پنجشنبه راهی کیش خواهد شد گفت: بعد از اردوی کیش تیم ملی به بحرین می رود تا آماده چهار بازی حساس و سرنوشت ساز گردد. تیم ملی در یک پیچ تاریخی قرار گرفته است که امیدوارم با توجه به انگیزه و شور و نشاطی که در بین ملی پوشان وجود دارد بتوانیم با لطف خدا با دست پر از بحرین برگردند و 80 میلیون ایرانی را شادمان نمایند.

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام نمود: از تمامی افرادی که به تیم ملی یاری کردند تشکر می کنم. امیدوارم با تشریک مساعی به تیم ملی یاری کنیم چرا که در یک برهه سرنوشت ساز قرار داریم و همه باید در خدمت تیم ملی باشند تا با دست پر از این رویداد برگردد.

وی با اشاره به میزبانی از تیم ملی فوتبال ایران در بحرین گفت: ندادن میزبانی به فوتبال ایران ظلم بزرگی بود. با این حال امیدوارم ملی پوشان یکدل و یکصدا کوشش نمایند تا با استفاده از همه ظرفیت هایی که وجود دارد به مرحله بعد صعود کنیم و باعث شادمانی مردم شویم.

عزیزی خادم با اشاره به حضور کریم باقری در کادر فنی تیم ملی گفت: ایشان قابلیت های زیادی دارد. کریم باقری می تواند به اسم مدیر تیم ملی فعالیت کند چون باتجربه و کاربلد است. فضای همدلی در تیم ملی وجود دارد و هم یکصدا و یکدل به فکر موفقیت این تیم هستند.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از رسانه ها و همه کسانی که برای یاری به تیم ملی قدم برمی دارند تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم نشاط را به جامعه بیارویم. در این شرایط سخت مالی فوتبال دلخوشی مردم است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 51484

به "تیم ملی در پیچ تاریخی قرار گرفته است، ندادن میزبانی ظلم به ایران بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی در پیچ تاریخی قرار گرفته است، ندادن میزبانی ظلم به ایران بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید