توضیحات رئیس کمیته انضباطی درباره آرای دربی و تقدیر نشدن از باقری

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، اسماعیل حسن زاده با اشاره به اطلاعیه شب گذشته کمیته انضباطی در ارتباط با دربی، محرومیت فرشاد احمدزاده از پرسپولیس و احضار چند بازیکن دیگر، گفت: این رای اولیه بود. اقدام تکمیلی و نهایی زمانی است که گزارش مقامات رسمی از جمله تیم داور و ناظر مسابقه و ناظران انضباطی به دستمان برسد که بخشی از آن رسیده است. فرصت دفاع به هر دو تیم بزرگ پایتخت که در بخش تماشاگران اشکالاتی از آنها سر زده بود و هم اشخاص حقیقی که مرتکب رفتار غیر ورزشی شده اند، داده می گردد.

توضیحات رئیس کمیته انضباطی درباره آرای دربی و تقدیر نشدن از باقری

وی اضافه کرد: یک دستور موقت برای بازیکن پرسپولیس صادر نموده ایم که تا اطلاع ثانوی محروم است.

رئیس کمیته انضباطی در پاسخ به این سئوال که چرا باوجود تقدیر از کاپیتان های دو تیم به کریم باقری مربی پرسپولیس و نقش وی در آرام کردن درگیری ها اشاره ای نشد؟ توضیح داد: اطلاعیه که ما صادر کردیم یک برداشت سریع از حوادث بود تا سایر زوایا معین گردد. از تمام عزیزان در کادر فنی دو تیم و دیگر مسئولان تقدیر و تشکر می کنم. کریم باقری همواره در این نوع اتفاقات نقش موثری داشته است.

حسن زاده تاکید نمود: از باقری جز این هم انتظار نمی رود. آبرو و حیثیتی که بزرگان فوتبال ما جمع نموده اند باید سرمایه ای برای فوتبالمان باشد. ان شاءالله بتوانیم افراد بیشتری را مورد تقدیر قرار بدهیم.

وی در مورد احتمال صدور رای قطعی دربی تا سرانجام هفته گفت: اگر امروز بتوانیم ابلاغ و اخطاریه را بفرستیم و چرخه کامل گردد، تا آخر هفته رای صادر می گردد. با حوصله پیش می رویم تا دقت فدای سرعت نگردد.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در سرانجام در مورد ورود یک جیمی جامپ به زمین در دربی گفت: این افراد تماشاگرانی متعلق به تیم میزبان یا میهمان هستند. مهم این است هویت این فرد نزد مقامات غیر فوتبالی معین می گردد و راهکارهایی وجود دارد که فرد نتواند حتی برای بازی های بعدی بلیت بگیرد و به استادیوم بیاید. آنقدر جیمی جامپ ها زیاد شده اند که آدم تصور می نماید بخشی از یک مسابقه هستند. ای کاش تنها مشکل ما همین باشد. باید چاره ای هم برای این مسئله اندیشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12442

به "توضیحات رئیس کمیته انضباطی درباره آرای دربی و تقدیر نشدن از باقری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات رئیس کمیته انضباطی درباره آرای دربی و تقدیر نشدن از باقری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید