تسهیل ترانزیت با کشورهای آسیای میانه با توسعه محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

به گزارش بلاگ پو، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان در بازدید از پایانه های مرزی در حال ساخت ریمدان و پیشین، به لزوم تکمیل زیر ساخت های مورد احتیاج در آنها به منظور افزایش مبادلات تجاری با کشور پاکستان تأکید کرد.

تسهیل ترانزیت با کشورهای آسیای میانه با توسعه محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگاران- علی خانقایی اضافه نمود: لازمه افزایش تبادلات تجاری با کشورهای همسایه، فعال شدن خاتمهه های مرزی رسمی است لذا باید احداث زیرساخت های لازم در اولویت قرار گیرد.

وی رشد مبادلات تجاری و فعالیت های وابسته به صنعت حمل و نقل را در گرو توسعه و بهسازی راه های دسترسی قلمداد کرده و اضافه نمود: توسعه محورهای مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان سبب تسهیل ارتباط ترانزیتی کشورمان با کشورهای پاکستان، هندوستان و آسیای میانه خواهد شد که یک فرصت بسیار عالی جهت رونق مالی و اشتغالزایی در منطقه خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خاتمه گفت: پس از ابلاغ مرزهای فوق به عنوان مرزهای رسمی، برنامه ریزی های لازم جهت ساماندهی آینده ورود و خروج ناوگان در قالب احداث سایت موقت صورت پذیرفته است. فاز اصلی خاتمهه مرزی ریمدان و پیشین در مرحله انجام مطالعات توسط توسط مشاور طرح است که پس از تهیه طرح و تأیید توسط شورای سازماندهی مبادی ورودی و خروجی مجاز زمینی کشور قابل اجرا خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7473

به "تسهیل ترانزیت با کشورهای آسیای میانه با توسعه محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیل ترانزیت با کشورهای آسیای میانه با توسعه محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید