برخی تیم ها دنبال نابودی پیکان هستند، مغانلو را به تیمی نمی دهیم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران حسین فرکی در نشست خبری پس از ملاقات برابر تراکتورسازی تبریز که منجر به شکست 3 بر 2 پیکانی ها شد، گفت: با توجه به صحبت هایی که قبلا هم نموده بودم این بازی باید در زمان خودش برگزار می شد و در آن شرایط صورت می گرفت. آن موقع تراکتور در اوج نبود و ما می توانستیم از این تیم امتیاز بگیریم. در حال حاضر پیکان با 6-7 تیم در حال رقابت است و تراکتور هم همانند گذشته که افت نموده بود، نیست.

برخی تیم ها دنبال نابودی پیکان هستند، مغانلو را به تیمی نمی دهیم

وی تاکید نمود: سرخپوشان تبریزی از بازیکنان با تجربه و بزرگی سود می برند و همان تجربه باعث شد تا ما را شکست دهند. همانند بازیهای قبل باز هم مهمان بودیم و کم تجربگی تیممان باعث شکست مان شد.

سرمربی پیکان تهران گفت: باید برای نیم فصل دوم تیم را تقویت کنیم و با رفع کردن نقاط ضعفمان نتایج بهتری هم کسب کنیم.

حسین فرکی در مورد داوری هم گفت: داور بازی عملکرد خوبی داشت اما اعتقاد دارم در یک صحنه که منجر به گل تراکتور شد، بازیکن این تیم در آفساید بود که البته باید منتظر بمانیم و نظر کارشناسان را در این خصوص بشنویم.

وی در مورد جدایی شهریار مغانلو از پیکان اضافه نمود: متاسفانه بعضی تیم ها که تماشاگر و بازیکن دارند بدنبال نابودی پیکان هستند. این روزها چند تیم مرتب عنوان می نمایند که مغانلو را به خدمت خواهند گرفت اما من با قاطعیت می گویم که نه تنها مغانلو بلکه هیچ بازیکنی از جمع پیکانی ها جدا نخواهد شد تا با اضافه شدن چند بازیکن نیم فصل دوم را با قدرت شروع کنیم.

سرمربی پیکان تهران در سرانجام گفت: من و همکارانم به همراه مدیران و بازیکنان دست به دست هم خواهیم داد تا در نیم فصل دوم با ارائه بازیهای خوب و کسب امتیازات لازم، پیکان را به صندلی واقعی اش برسانیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18445

به "برخی تیم ها دنبال نابودی پیکان هستند، مغانلو را به تیمی نمی دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخی تیم ها دنبال نابودی پیکان هستند، مغانلو را به تیمی نمی دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید