برگزیدگان جشنواره همه با هم علیه کرونا معرفی شدند

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/آذربایجان شرقی برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره هنری مردمی همه با هم علیه کرونا توسط حوزه هنری آذربایجان شرقی معرفی شدند.

برگزیدگان جشنواره همه با هم علیه کرونا معرفی شدند

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی با بیان این مطلب اظهار کرد: این جشنواره با هدف بیان اهمیت در خانه ماندن و گذراندن وقت با خانواده در راستای مبارزه با ویروس کرونا و همچنین حمایت از مدافعان سلامت برگزار گردیده و با استقبال پرشور مردم و هنرمندان استانی و کشوری روبرو شد.

سیدمحمدحسین بلاغی با بیان اینکه جشنواره هنری مردمی همه با هم علیه کرونا در پنج بخش داستانک، شعر، کاریکاتور، عکس و ایده های جذاب برگزار گردید، ادامه داد: بیش از 380 اثر ارزشمند و فاخر از هنرمندان کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که این آثار توسط سه داور در هر بخش، داوری شد.

وی در ادامه اضافه کرد: داوری این جشنواره به دلیل حضور عموم مردم و همچنین هنرمندان، در دو بخش مردمی و هنری انجام شد.

وی در ادامه اظهار کرد: همه آثار ارسال شده به این جشنواره به مرور زمان در فضای مجازی به نمایش گذاشته شده و همچنین پس از شکست کرونا نیز، طی مراسمی از نفرات برگزیده این جشنواره قدردانی می گردد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، هیات داوران جشنواره هنری مردمی همه با هم علیه کرونا در بخش شعر آیتک احمدی را شایسته تقدیر دانست، ابراهیم قبله آرباطان حائز رتبه سوم و محمد شکری فرد را نفر دوم عنوان نمود؛ در این بخش هیأت داوران هیچکدام از شرکت کنندگان را حائز رتبه اول تشخیص نداد.

در بخش داستانک، حسن مرادی و ندا اخوان هر دو شایسته تقدیر شناخته شدند، در این بخش امیررضا کلانتری پیروز به کسب رتبه سوم، سحر نقیلی رتبه دوم و نگین مظهری به عنوان نفر نخست این بخش انتخاب شدند.

در بخش عکس نیز، مجموعه عکس های خانگی المیرا چرندابی افشاری در بخش مردمی شایسته تقدیر شناخته شد و از مجموعه عکس های متین هاشمی تقدیر ویژه انجام شد؛ دو اثر بهزاد عزیزپور حائز رتبه سوم، دو اثر مینا نوعی حائز رتبه دوم و اثر فاطمه جداری فرید به عنوان رتبه نخست این بخش انتخاب شد.

هیات داوران در بخش کاریکاتور، سالار عشرت خواه را شایسته تقدیر دانست و مهسا اسکندری به عنوان نفر دوم انتخاب شد؛ در این بخش نیز هیأت داوران کسی را حائز رتبه اول و سوم تشخیص نداد، در این بخش از آثار ارسالی فرهاد رحیم قراملکی تقدیر ویژه انجام شد.

اما در بخش ایده های جذاب این جشنواره نیز، مجموعه کلیپ های مرتضی پاشایی فخری در بخش مردمی شایسته تقدیر شناخته شد و انیمیشن (استاپ موشن) نخود نخود، هر که رود خانه خود اثر مشترک رعنا واعظی و محمد زارع به تنهایی پیروز به کسب رتبه نخست این بخش شد. هیأت داوران هیچکدام از شرکت کنندگان را در این بخش حائز رتبه دوم و سوم تشخیص نداد.

زمان برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره متعاقبا از سوی روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی اعلام خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26193

به "برگزیدگان جشنواره همه با هم علیه کرونا معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزیدگان جشنواره همه با هم علیه کرونا معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید