برگزاری دو نمایشگاه بین المللی صنعت برق و آب؛ هفته آینده

به گزارش بلاگ پو، خبرگزاری خبرنگاران- بیستمین نمایشگاه تخصصی بین المللی صنعت برق و شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران، در روز های 23 تا 26 دی ماه برپا می گردد.

برگزاری دو نمایشگاه بین المللی صنعت برق و آب؛ هفته آینده

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از وزارت نیرو (پاون)، این دو نمایشگاه با حضور 275 شرکت داخلی و خارجی برگزار و با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا، از ساعت 9 تا 17 , در روز های یاده شده در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر خواهد بود، ضمن اینکه همه ضوابط، شرایط و تمهیدات لازم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا، پیش بینی شده است.

بیستمین نمایشگاه تخصصی بین المللی صنعت برق ایران از 23 تا 26 دی ماه و با حضور 200 شرکت داخلی و خارجی در تهران شروع به کار خواهد نمود.

این نمایشگاه با حضور یک شرکت خارجی و 199 شرکت داخلی در وسعت 800 متر مربع که شامل 12 هزار و 945 متر مربع فضای سرپوشیده داخلی و 12 متر مربع فضای سرپوشیده خارجی است، از ساعت 9 تا 17 دایر خواهد بود.

در این نمایشگاه، کالا هایی در بخش های روشنایی، گروه سیم و کابل، تابلوسازان، تجهیزات برقی، اتوماسیون و سیستم های ابزار دقیق، خطوط انتقال، کارفرما، مشاوران و پیمانکاران عرضه خواهد شد.

همچنین شانزدهمین نمایشگاه تخصصی بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران با حضور 75 شرکت داخلی روز های 23 تا 26 دی ماه دایر خواهد شد.

در این نمایشگاه که شامل 2400 متر مربع فضای سرپوشیده داخلی و 100 متر فضای باز است، کالا هایی در بخش های لوله و اتصالات پلیمری، تصفیه، فیلتراسیون و آب شیرین کن، لوله و اتصالات و شیرآلات، کارفرما، مشاوران، پیمانکاران، اتوماسیون و سیستم های ابزار دقیق، سیستم های اندازه گیری و تجهیزات آزمایشگاهی و آب و فاضلاب، تجهیزات صنعتی، لوله و اتصالات به نمایش گذاشته می گردد.

بازدید ها از این نمایشگاه فقط برای بازدیدکنندگان تخصصی و فعالان مالی صنعت آب و برق بوده و برای عموم آزاد نیست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 41518

به "برگزاری دو نمایشگاه بین المللی صنعت برق و آب؛ هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دو نمایشگاه بین المللی صنعت برق و آب؛ هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید