برانکو: باید پاختاکور را ببریم

به گزارش بلاگ پو، تنها چیزی که در ما تغییر نمی کند، هدف مان است که در هر بازی با هدف پیروزی به زمین می رویم. مسابقه سختی در تاشکند داریم اما می خواهیم حداکثر امتیاز را بگیریم.

برانکو: باید پاختاکور را ببریم

برانکو: باید پاختاکور را ببریم

در فاصله تنها چند امتیاز تا سومین قهرمانی متوالی، پرسپولیس خطر از دست دادن جام را همچنان حس می نماید و این همان چیزی است که برانکو ایوانکوویچ درباره اش به شاگردان خود هشدار داده است. او پیش از این گفته بود تا جام را در دستانش نگیرد، پرسپولیس را قهرمان نمی داند و حالا در همین رابطه خطاب به شاگردانش می گوید: باید هوشیار باشیم و گول صندلی مان را نخوریم. ما هنوز قهرمان نشده ایم و حتی این شانس برای رقبای مان وجود دارد که جای ما را بگیرند. پس در دو بازی آینده باید از همواره هوشیارتر باشیم و دیگر امتیاز از دست ندهیم.

از ادامه حرف های برانکو این طور برمی آید که از تساوی در خانه تراکتورسازی راضی است: نکته مهم این است که سومین دربی را نباختیم و باز هم صدرنشین هستیم اما در بازی های آینده به 4 امتیاز احتیاج داریم. بازی با تراکتورسازی خیلی عالی بود و داوری هم نقصی نداشت. تنها ناراحتی ما این این است که نبردیم. هر چند همان یک امتیاز را هم با لیاقت گرفتیم. آنها بعد از گلی که زدند، انگیزه زیادی گرفتند و یادتان باشد که تراکتورسازی تمام دربی های این فصلش مقابل استقلال، سپاهان و پدیده را برده بود اما ما را نتوانست ببرد. آنها مربی عالی و با تجربه ای دارند که تیم های خوبی را راهنمایی نموده است. بازیکنان شان هم باکیفیت هستند و سه کاپیتان تیم ملی در اختیارشان است.

مورد بعدی، بازی با پاختاکور است که پرسپولیس اگر امتیازاتش را از دست بدهد، شاید در همان مرحله گروهی از لیگ قهرمانان کنار برود. درباره سختی های این بازی، ایوانکوویچ می گوید: بازی به بازی پیش می رویم و تنها چیزی که در ما تغییر نمی نماید، هدف مان است که در هر بازی با هدف پیروزی به زمین می رویم. مسابقه سختی در تاشکند داریم اما می خواهیم حداکثر امتیاز را بگیریم. من قبل از بازی رفت هم گفته بودم که آنها تیم خوبی هستند. 8 ملی پوش دارند و برای این فصل تقویت شده اند چون بودجه خوبی دارند. از طرف دیگر مربی بزرگی هم روی نیمکت پاختاکور است که در آژاکس هم کار نموده و خیلی باتجربه است. با این حال ما هدفی جز بردن این بازی نداریم.

پرسش بعدی درباره فینال جام حذفی است که برانکو این طور به آن پاسخ می دهد: فینال جام حذفی بازی هفتم ماست و فعلا به آن فکر نمی کنیم چون بازی های مهم دیگری داریم. و بازی کردن بودیمیر؟ آقای سرمربی می گوید: او برای حضور در ترکیب اصلی رقابت می نماید.

11 - 390

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6761

به "برانکو: باید پاختاکور را ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: باید پاختاکور را ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید