بازی های تیم ملی در شهرستان ، حریفان قبول می نمایند؟

به گزارش بلاگ پو، جدا از زمین تمرین،مسائل رفت و آمد و ..یک نکته دیگر نیز در این رخداد باید مورد توجه قرار بگیرد و آن اینکه تیم های حریف هم حاضر می شوند در شهرستان بازی نمایند یا خیر.

بازی های تیم ملی در شهرستان ، حریفان قبول می نمایند؟

به گزارش خبرنگاران ،طرح انجام بازی های دوستانه تیم ملی در شهرستان ها کلید خورده و حتی کارلوس کی روش هم از آن استقبال می نماید.تیم ملی ماه بعد میزبان ترینیداد و توباگو و ونزوئلاست و گفته شده این مسابقات در استادیوم آزادی برگزار می گردد.حال تعیین نیست همین دو بازی را می خواهند به شهرستان ها ببرند یا این نقشه بعد از جام ملتها اجرا می گردد.اگر بحث برگزاری همین دو بازی آبان ماه باشد که از حالا باید سازو کار و مقدماتش را فراهم نمایند.

در واقع برگزاری بازی در شهرستان غیر از اینکه احتیاج به استادیومی آبرومند و زیبا و استاندارد دارد مسائل دیگری مثل هتل 5 ستاره را هم می طلبد که البته در شهرهای بزرگ و توریستی مثل اصفهان، مشهد ،شیراز و تبریز به وفور یافت می گردد.جدا از زمین تمرین،مسائل رفت و آمد و ..یک نکته دیگر نیز در این رخداد باید مورد توجه قرار بگیرد و آن اینکه تیم های حریف هم حاضر می شوند در شهرستان بازی نمایند یا خیر.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه زمین استادیوم نقش دنیا با وجود ترمیم انجام شده هنوز کاملا استاندارد نیست گزینه استادیوم امام رضا(ع) بهترین گزینه به حساب می آید.

3-185

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2286

به "بازی های تیم ملی در شهرستان ، حریفان قبول می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های تیم ملی در شهرستان ، حریفان قبول می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید