اکران فیلم تئاتر های کودک و نوجوان به مناسبت عید نوروز خبرنگاران

به گزارش بلاگ پو، مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به مناسبت عید نوروز در گام سوم طرح نمایش نما، فیلم تئاتر های مختلفی را در پایگاه اینترنتی خود قرار می دهد.

اکران فیلم تئاتر های کودک و نوجوان به مناسبت عید نوروز خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، همزمان با آمدن فصل بهار و تعطیلات نوروز، مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان برای پر کردن اوقات فراغت بچه ها و نوجوانان در تعطیلات نوروز گام سوم طرح نمایش نما را به مخاطبان عرضه می کند.

بر این اساس سه نمایش آدم برفی، مبارک و قالیچه پرنده و یک روز و دو فصل و هدیه کوچولو در روز های 29 و 30 اسفند و اول فروردین 1400، به صورت رایگان در پایگاه th.kpf.ir اکران خواهد شد.

نمایش های آدم برفی به نویسندگی امیر مشهدی عباس و کارگردانی آناهیتا غنی زاده، مبارک و قالیچه پرنده به نویسندگی و کارگردانی حامد زحمتکش و یک روز و دو فصل و هدیه کوچول به نویسندگی نوشین سیفی و رامین کهن و کارگردانی رامین کهن ویژه خردسالان و بچه ها و نوجوانان اکران خواهد شد.

از دیگر برنامه های مرکز تئاتر کانون، اکران چهار فیلم و فیلم تئاتر دیگر در تعطیلات نوروز و فروردین 1400 است.

فیلم سینمایی کارگاه 2 به نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب پور، تئاتر های خاله مرجان و خروس به نویسندگی و کارگردانی مریم کاظمی، آی تک به نویسندگی و کارگردانی فاطمه برمال و گنجشکک اشی مشی به نویسندگی داوود کیانیان و کارگردانی حسن دادشکر در چهار هفته فروردین 1400 در روز های چهارشنبه در پایگاه مجازی کانون به نشانی th.kpf.ir اکران خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 46201

به "اکران فیلم تئاتر های کودک و نوجوان به مناسبت عید نوروز خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران فیلم تئاتر های کودک و نوجوان به مناسبت عید نوروز خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید