انتظارات از استقلال نباید بالا برود، مقایسه فنی بازیکنان درست نیست

به گزارش بلاگ پو، شاهین بیانی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به حضور سرمربی ایتالیایی در راس کادر فنی استقلال گفت: استراماچونی یک مربی حرفه ای است. او در اروپا کار نموده و با فوتبال روز جهان آشنایی کاملی دارد. بنابراین می تواند با برگزاری یک اردو در آرامش کامل و تمرینات منظم پیش فصل در استقلال پیروز باشد. سرمربی جدید استقلال در همین مدت کوتاه که در ایران است شناخت خوبی از فوتبال ما پیدا نموده و این مسئله یاری مفیدی به او خواهد نمود.

انتظارات از استقلال نباید بالا برود، مقایسه فنی بازیکنان درست نیست

مدافع پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که همه از استراماچونی قهرمانی می خواهند گفت: نباید خیلی زود از او انتظارات زیادی داشته باشیم. سرمربی جدید استقلال به زمان احتیاج دارد. بنابراین، این انتظار زیاد باعث می گردد توقع هواداران هم بالا رفته، کار برای استراماچونی سخت گردد. بنابراین همه باید دست به دست هم دهیم تا سرمربی استقلال بتواند با آرامش کارش را دنبال کند.

وی در مورد حضور شیخ دیاباته به عنوان مهاجم جدید استقلال گفت: من هم شنیدم او یک بازیکن کاملاحرفه ای است. در چند تیم اروپایی بازی نموده و از لحاظ فیزیک بدنی شرایط خوبی دارد که امیدوارم بتواند خیلی زود با سایر بازیکنان هماهنگ شده و در آینده برای استقلال تأثیرگذار باشد.

مدافع پیشین استقلال با انتقاد از کسانی که این بازیکن را نیامده با مامه تیام مقایسه می نمایند، گفت: مامه تیام بازیکن خوبی بود اما هر بازیکنی خصوصیات خاص خودش را دارد ولی نمی توان دو بازیکن را با یکدیگر مقایسه کرد و آنها را شبیه به هم دانست. اگر دیاباته این موضوع را متوجه گردد مطمئناً فشار زیادی بر روی او خواهد بود و شاید نتواند عملکردی را که همه انتظارش را دارند در طول فصل از خود نشان دهد. بنابراین قیاس بازیکنان با یکدیگر درست نیست و از هر کس به اندازه توانایی اش باید انتظار داشت.

شاهین بیانی در مورد جایگزینی جواد زرینچه به جای اصغر حاجیلو گفت: انتخاب زرینچه انتخاب خوبی بود. او سال ها در استقلال کار نموده و تجربه بالایی دارد. زرینچه سال ها به عنوان بازیکن و مربی در استقلال بوده و داند حاشیه های این تیم را چگونه از بین ببرد البته باید از زحمات اصغر حاجیلو هم تشکر کرد که در طول دوران سرپرستی اش در استقلال کوشش زیادی از خود نشان داد.

وی در خاتمه اعلام نمود: صحبت آخر من با هواداران است. آنها باید شرایط را بدانند و متوجه باشند که کادر فنی استقلال به تازگی به این تیم آمده و احتیاج به حمایت دارند. بنابراین هواداران استقلال باید شکیبا باشند. از تیمشان تحت هر شرایطی حمایت نمایند زیرا این حمایت می تواند تأثیر بسزایی از لحاظ روحی و روانی برای آبی پوشان داشته باشد و ضامن موفقیت آنها در لیگ نوزدهم باشم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8824

به "انتظارات از استقلال نباید بالا برود، مقایسه فنی بازیکنان درست نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظارات از استقلال نباید بالا برود، مقایسه فنی بازیکنان درست نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید