امیدهای کشتی همچنان بلاتکلیف؛ 21 مهر شاید شروع اردو

به گزارش بلاگ پو، هرچند شماری از کشتی گیران امید این روزها همراه با تیم ملی بزرگسالان تمرین می نمایند اما تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی امید همچنان وضعیت نامعلومی دارند.

امیدهای کشتی همچنان بلاتکلیف؛ 21 مهر شاید شروع اردو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بعد از لغو چند اردوی امیدها، اعلام شد که به خاطر مسائل مالی و هزینه بر بودن اعزام تیم به مسابقات جهانی رومانی، این احتمال وجود دارد که تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی امید به جهانی اعزام نشوند.

با توجه به اینکه فدراسیون کشتی بعد از اعلام اسامی ملی پوشان آزاد و فرنگی بزرگسالان خاطرنشان کرد که این تیم ها نیز احتمالا با ترکیب ناقص به جهانی بوداپست می روند، حالا به نظر می رسد عدم اعزام به رومانی نیز به دلیل جریمه های سنگینی که اتحادیه جهانی برای غایبان در نظر خواهد گرفت، از دستور کار خارج گردیده و این تیم ها مثل بزرگسالان با ترکیب ناقص راهی رومانی خواهند شد.

هم اکنون تعدادی از امیدهای آزاد و فرنگی تمرینات شان را همراه با تیم ملی بزرگسالان در خانه کشتی پیگیری می نمایند تا هم از وضعیت مطلوب خارج نشوند و هم اینکه بزرگسالان حریف تمرینی داشته باشند.

با این وجود طبق برنامه ای که از کادرفنی دو تیم خواسته گردیده، شاید استارت اردوی دوباره امیدها از 21 مهرماه زده گردد. این درحالی است که مسابقات جهانی مجارستان نیز روزهای 28 تا 6 مهر ماه در بوداپست برگزار می گردد. امیدها نیز اواخر مهر ماه باید در رومانی مقابل حریفان شان قرار بگیرند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2120

به "امیدهای کشتی همچنان بلاتکلیف؛ 21 مهر شاید شروع اردو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدهای کشتی همچنان بلاتکلیف؛ 21 مهر شاید شروع اردو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید